خبرگزاری کار ایران

رکورد ویژه تیم برانکو؛ پرسپولیس قهرمان می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۸۴۲

پرسپولیس در صورتی که از دیدار مقابل نمایندگان مشهدی در تهران به خوبی سود می‌بردند اکنون اقتدار جالب توجه و رشک برانگیزی در صدر جدول داشتند.

به گزارش ایلنا، کمی قدرشناسی کافی بود تا پرسپولیس را از بابت قهرمانی نیم‌فصل آسوده‌خاطر کند. قرمزها اما دو امتیاز بازی خانگی با پدیده را ساده از دست دادند تا هم صدرنشینی‌شان تا بعد از پیروزی برابر پارس‌جنوبی صدرنشین به تعویق بیفتد و هم قهرمانی‌شان در نیم‌فصل به اما و اگر بکشد. برانکو و تیمش البته همین الان هم با یک بازی کمتر، دو امتیاز از تیم دوم جدول بیشتر دارند. به علاوه‌ یک بازی معوقه برابر صنعت‌نفت که می‌تواند بیش از اینها بین پرسپولیس و رقبایش فاصله بیندازد وگرنه آن امتیازهای از دست رفته فقط صدرنشینی و قهرمانی این تیم در نیم‌فصل را به تاخیر انداختند. شرایط جدول به شکلی است که قرمزها می‌توانند فردا قهرمانی خود در نیم‌فصل نخست را جشن بگیرند اما این به شرطی است که بقیه‌ تیم‌ها به سود آنها بازی کنند. در واقع نتایج بقیه بازی‌ها هم به اندازه‌ نتیجه‌ پرسپولیس – ذوب‌آهن اهمیت دارد.

پرسپولیس در حال حاضر با 27 امتیاز و یک بازی کمتر، صدرنشین لیگ برتر است و پارس‌جنوبی با 13 بازی و 25 امتیاز در رده دوم قرار دارد. هر دو تیم ساعت 15 فردا به میدان می‌روند و ممکن است در پایان این دو بازی قهرمانی پرسپولیس در نیم‌فصل اول قطعی شود؛ اگر چه احتمالات دیگری هم وجود دارد و حتی ممکن است همه نتایج به ضرر تیم برانکو رقم بخورد. اگر شاگردان برانکو ذوب‎آهن را شکست بدهند، 30 امتیازی می‎شوند.

در بازی همزمان، پارس‌جنوبی میهمان نفت است که اگر شکست بخورد، اختلافش با پرسپولیس به 5 امتیاز می‎رسد و به این ترتیب قهرمانی پرسپولیس در فاصله یک هفته مانده تا نیم‎فصل قطعی خواهد شد. حتی تساوی نفت و پارس‌جنوبی هم این قهرمانی را مسجل خواهد کرد اما هر نتیجه‌ای جز این، معرفی قهرمان نیم‎فصل اول را تا هفته پانزدهم و شاید حتی بعد از بازی معوقه پرسپولیس و صنعت‌نفت به تعویق بیندازد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز