خبرگزاری کار ایران

در زدن ضربات نهایی بدشانس هستیم

نظرمحمدی:فولاد روی تجربه بازیکنانش سه امتیاز گرفت

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۸۳۳

سرمربی سپیدرود می گوید فولاد روی دو موقعیت نصفه و نیمه به گل رسید، اما ما نتوانستیم از موقعیت‌های صددرصد خود استفاده کنیم.

به گزارش ایلنا، علی نظرمحمدی پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل فولاد در نشست خبری اظهار داشت: باید پیروزی فولاد را به هواداران این تیم و باشگاه فولاد و کادر فنی آن تبریک بگویم. در دو بازی اخیر خارج از خانه خود دچار اشتباهات فردی می‌شویم و گل می‌خوریم. فولاد روی دو موقعیت نصفه و نیمه به گل رسید، اما ما نتوانستیم از موقعیت‌های صددرصد خود استفاده کنیم.

وی ادامه داد: نمی‌توانیم به بازیکنان خود ایراد بگیریم، چون تمام تلاش خود را کردند، اما اشتباهات فردی آنها ناشی از فشار روانی حاکم بر تیم سپیدرود است. بازیکنان ما از سه فصل پیش و زمانی که تیم در لیگ دسته دوم بود، از باشگاه طلبکار هستند و همین باعث اشتباهات فردی بازیکنان ما شده است.همه دیدند که تیم رده چهاردهمی سپیدرود با تیم رده چهارمی فولاد تفاوتی نداشت و ما حتی در برخی اوقات، سوار بر بازی بودیم. موقعیت‌هایی روی دروازه این تیم خلق کردیم که تبدیل به گل نشد و حریف روی ضد حمله و روی تجربه خود، سه امتیاز این مسابقه را کسب کرد.

نظرمحمدی با بیان اینکه تیمش برای برد به اهواز آمده بود،‌ تصریح کرد: مساوی مشکلی از ما را حل نمی‌کرد. ما در زدن ضربات نهایی بدشانس هستیم. اگر ضربه سر نزهتی وارد دروازه فولاد می‌شد یا توپ فردوسی گل می‌شد، فولاد را در اهواز 3 بر 2 شکست می‌دادیم. در مجموع از بازیکنانم راضی‌ام و توکلم به خدا است. امیدوارم با حمایت هواداران، بتوانیم در دیدارهای خانگی که دو بازی آن در دو هفته آتی است، امتیازات را جمع کنیم و از منطقه خطر دور شویم.

نظرمحمدی درباره تقویت تیمش در نیم فصل دوم هم خاطر نشان کرد : باید ببینیم بضاعت باشگاه سپیدرود به کادر فنی اجازه می‌دهد که نقاط ضعف تیم را در خط حمله، دفاع وسط، دفاع کنار و نیز هافبک طراح برطرف کند و بازیکنان جدیدی در این نقاط جذب کند یا خیر، باید ببینم آیا بضاعت مالی باشگاه اجازه تغییر روند تیم با جذب بازیکنان جدید را می‌دهد یا خیر.

وی  در پایان گفت: مردم رشت می‌دانند بازیکنان و کادر فنی سپیدرود حداکثر تلاش خود را برای تیم می‌کنند. با همت بازیکنان و با حمایت هواداران می‌توانیم پیام شادی را به مردم گیلان بیاوریم. با این وجود مشکلات مالی ما را بسیار آزار داده است. نمی‌گویم مشکل فنی نداریم مشکل فنی داریم که باید آنها را برطرف کنیم اما بیشتر مشکل ما بار روانی ناشی از مشکلات مالی تیم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز