خبرگزاری کار ایران

شانس آوردم که پایم نشکست!

چشمی: روزی می‌آید که توپ های ما هم گل شود/ امیدوارم با تیم‌های خوب همگروه شویم

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۸۲۷

مدافع استقلال تهران در پایان دیدار برابر پیکان تهران گفت: کل تیم دچار این بدشانسی شده است و مهاجمان تلاششان را می‌کنند و روزی می‌آید که توپ های ما هم گل شود.

به گزارش ایلنا، روزبه چشمی در پایان دیدار استقلال تهران برابر پیکان تهران اظهار داشت: به بازیکنان تیممان خسته نباشید می‌گویم. همانطور که هفته پیش گفتم ما در گلزنی به مشکل خوردیم. در نیمه اول موقعیت داشتیم اما گلزنی نکردیم در نیمه دوم هم با بسته بازی کردن حریف موقعیت کمتر داشتیم اما باز هم در گلزنی موفق نبودیم تا این بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد.

وی ادامه داد: به آقای حیدری داور بازی هم خسته نباشید می‌گویم که شهامت داشتند که تصمیم اشتباه در صحنه پنالتی را اعلام کردند و اگر کارشناسان هم فیلم آن پنالتی را ببینند کاملا درست است. من شانس آوردم که پایم نشکست. در دقیقه 3 این بازی و دقیقه 60 بازی با سیاه جامگان آنقدر بد روی من خطا شد و صحنه وحشتناک بود که می‌گویم فقط شانس آوردم که پایم نشکست. بالاخره این اتفاق دقیقه 3بازی بود و اگر تیم ده نفره می‌شد اتفاق دیگری در نتیجه شکل می‌گرفت. 

چشمی افزود: یکی از بازیکنان آنها روی صحنه ارسال جپارف که به دست مدافع پیکان خورد به من گفت که صد در صد پنالتی بود. دروازه بان نمی‌توانست اینقدر دستش را باز کند! این مشکلات از اول فصل گریبانگیر ما بوده و در کنار گل نزدن‌های ما این اتفاق‌ها را شاهد هستیم. به هر حال داوری کار سختی است و همه این را می‌دانند اما ما اینگونه متضرر می‌شویم. به آقای حیدری خسته نباشید می‌گویم و باید نظارت‌ها بیشتر شود تا ما متضرر نشویم و کارشناسان در این باره نظر بدهند.

مدافع استقلال درباره نتایج سینوسی آبی پوشان گفت: سبک بازی ما در همه دیدارها یک گونه است و هم موقعیت گل داریم و هم فوتبال زیبایی بازی می‌کنیم. بعضی از موقعیت‌های ما گل نمی‌شود و ما فقط گلزنی نمی‌کنیم.

چشمی درباره در فشار بودن بازیکنان استقلال با وجود گل نزدن‌ها عنوان کرد: بالاخره روزی که دروازه بان گل می‌خورد مهاجمان هم مقصر هستند. این گل نزدن گریبانگیر هافبک های ما هم شده است و در بازی امروز و بقیه بازی‌ها کل تیم دچار این بدشانسی شده است و مهاجمان تلاششان را می‌کنند و روزی می‌آید که توپ های ما هم گل شود.

مدافع تیم ملی ایران درباره قرعه کشی جام جهانی گفت: راجع به این مسئله فکر نکرده ام و فقط ان شاء الله با تیم‌های خوبی همگروه شویم و با گام بلند به مرحله بعدی صعود کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز