خبرگزاری کار ایران

برانکو: می‌خواهیم سنت ناهنجار ذوب‌آهن را بشکنیم/ مقابل تیم خوبی بازی داریم که بدشانس است

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۷۵۷

سرمربی پرسپولیس در خصوص رویارویی با ذوب‌آهن در هفته چهاردهم می‌گوید.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس با حضور در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: می‌خواهیم این دیدار را با پیروزی پشت سربگذاریم. حدود سه سال است که در ایران هستم و بازی‌های زیادی را با ذوب‌آهن انجام دادم. هفت بازی انجام دادیم ولی یک بازی را هم نبردیم. انتظار داریم این سنت خیلی بد را قطع کنیم. اگر چه می‌دانیم تیم خیلی خوب با مربی‌ای که بیشترین قهرمانی را در ایران دارد، مهمان ما است. انتظار بازی سختی را داریم. بازیکنان از نظر شادابی و وضعیت تیم، خوب هستند و این امید را به من می‌دهند که آماده هستیم.

او ادامه داد: برد مقابل پارس جنوبی اصلا ارزشی ندارد اگر نتوانیم ذوب‌آهن را ببریم. همه بازیکنان در رقابت نفرات اصلی هستند. بشار رسن هم آماده است. نوراللهی و مهدی طارمی در رقابت نیستند. بشار هنوز احساس درد دارد اما در رقابت بین بازیکنان اصلی خواهد بود. از روند تمرینی تیم راضی هستم. آقای گرشاسبی مدیر محترم تیم هم این موضوع را تایید کردند. او صحبت‌های خیلی خوب و پر ثمری را با بازیکنان داشتند. همچنان راهمان را به طرف هدفمان ادامه می‌دهیم. صدر جدول هستیم و دلمان می‌خواهد این موقعیت را حفظ کنیم و امتیازات بیشتری را به دست بیاوریم.

او درباره شکستن طلسم برابر ذوب‌آهن گفت: این یک رکورد نیست که بشکنیم بلکه یک سنت ناهنجار است. دلمان می‌خواهد سنت شکنی کنیم. نحوه کار و بازی تیم قلعه‌نویی با گل محمدی متفاوت است. تیم ذوب‌آهن هم نیاز به زمانی داشت که به نحوه بازی قلعه نویی عادت کند. ذوب آهن بدون دو تن از بازیکنان مهم خوب یعنی حدادی‌فر و رجب‌زاده به میدان می‌آید. آنها یک بازیکن جدید برزیلی هم گرفته‌اند. پر واضح است که فردا چه چیزی در انتظارمان است. فردا باید حداکثر تمرکز را داشته باشیم. نیازی نیست که بازیکنان ذوب‌آهن را یادآوری کنیم. آنها بازیکنان خوبی دارند. تیم خوبی هستند که مدت زمان زیادی است کنار هم هستند. مظاهری بارها بازیکن کلیدی تیمش در شکست‌های ما بوده است. در اولین بازی که ۲ بر یک باختیم، پنالتی ما را گرفت و مقابل ۱۰ موقعیت تیم ما ایستاد. همه آن شکست‌ها را به خاطر سپرده‌ایم و می‌خواهیم این روند را قطع کنیم.

او درباره نتایج بهتر پرسپولیس نسبت به ذوب آهن در هفت بازی آخر این فصل گفت: گفتم که ذوب آهن تیم خوبی است. آنها بدشانس بودند و به این معنی نیست که مقابل ما ضعیف باشند. هر تیمی مقابل ما دو برابر انگیزه می‌گیرد.

سرمربی پرسپولیس درباره تغییر تاکتیک این تیم در سه بازی اخیر و کاهش خلق موقعیت برای مهاجمان تیمش گفت: بشار رسن هنوز به طور کامل خوب نشده است. فرشاد احمدزاده هم کاملا آماده نیست. مقابل پدیده مشهد و پارس جنوبی بازی‌های خوبی انجام دادیم. مقابل پدیده به حریف موقعیت ندادیم و پارس جنوبی هم یک موقعیت داشت. برابر پدیده از موقعیت‌ها استفاده نکردیم. طبیعی است که جای مهدی طارمی خالی است. او در دو سال اخیر بهترین بازیکن و آقای گل ایران بوده است.

برناکو درباره جلسه اخیرش با حسین هدایتی و خبرساز شدن این جلسه اظهار کرد: من نمی‌دانم او با چه کسی چه مشکلاتی دارد. او را سه سال است که می‌شناسم و می‌دانم که هوادار بزرگ پرسپولیس است. او به فوتبال ایران علاقه مند است. می‌دانم به فدراسیون و باشگاه ما کمک‌های زیادی کرده است. چیز بدی در ملاقات با او نمی‌بینم. برای هر کسی که به باشگاه ما کمک کند، احترام قائل هستم. می‌دانم که او کمک زیادی به ما کرده است.

او درباره قرعه کشی جام جهانی و پیش بینی قرعه‌ها گفت: نمی‌توانم پیش بینی کنم. اگر ایران و کرواسی را مقایسه کنیم، کرواسی موقعیت بهتری دارد. آنها در سید دو هستند. عملا ایران با تیم‌های قوی‌تر روبه‌رو می‌شود اما کرواسی فقط با یک تیم قوی روبه‌رو می‌شود. البته کسی به من نگوید که چون ژاپن و صربستان در سید چهار هستند، ضعیف هستند. این احتمال وجود دارد که صربستان در گروه ایران باشد که منجر به خلق نتایج عجیبی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز