خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا خبرداد:

نخستین سفر شهرستانی استاندار گیلان به آستارا

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۶۴۹

فرماندار آستارا از نخستین سفر شهرستانی‌استاندار گیلان به این بندر مرزی خبرداد.

به‌گزارش ایلنا از آستارا، فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: استاندار جدید گیلان نخستین سفر کاری خود در شهرستان های استان را به منظور بررسی توانمندی ها، مشکلات و موانع توسعه را به شهرستان آستارا اختصاص داده است.

یونس رنجکش اضافه کرد: در این سفر که از یک‌ماه پیش مقدمات آن بر اساس دستور استاندار در بررسی مشکلات، ظرفیت ها و پیشنهادات آغاز شده است، با حضور بیش از 20 مدیرکل ستادی استانداری و دستگاه های اجرایی به همراه مدیران عامل بانک ها انجام می شود.

وی ادامه داد: یکی از برنامه ریزی های جدی استاندار گیلان در شناسایی نقاط ضعف و قوت شهرستان ها حضور در این مناطق با دستور کار ویژه و رسیدگی به آن هاست که اولین سفر آن با توجه به اهمیت و جایگاه شهرستان مرزی بندر آستارا در بعد داخلی و خارجی به این شهرستان اختصاص یافته است.

رنجکش افزود: در این سفر یک روزه که روز پنجشنبه نهم آذرماه انجام می شود در یک برنامه ریزی فشرده جلسات متعددی با حضور مدیران اجرایی، شوراهای اسلامی، شهرداران، دهیاران، نخبگان و برگزیدگان فرهنگی و اجتماعی و همچنین سرمایه گذاران برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: استاندارگیلان چندی پیش نیز به منظور شرکت در نشست مشترک مسئولان راه آهن جمهوری آذربایجان و جمهوری اسلامی ایران به آستارا سفر کرده بود و در این مدت دوماهه اخیر این دومین سفر ایشان به این شهرستان مرزی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز