خبرگزاری کار ایران

دایی - فیروز کریمی؛ به یاد نبرد قهرمانی فصل ششم

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۳۵۲

سرمربیان سایپا و گسترش فولاد به یاد نبرد حساس فصل ششم خود بازهم به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، گسترش فولاد روز پنجشنبه در نخستین دیدار هفته چهاردهم لیگ برتر از ساعت  14:15 در ورزشگاه بنیان‌دیزل به مصاف هم می‌روند و این دیدار و تقابل فیروز کریمی و علی دایی به عنوان سرمربیان دو تیم از نکات جذاب بازی خواهد بود.

دایی و کریمی بارها در قامت سرمربیان تیم‌های لیگ برتری به مصاف هم رفته‌اند که آخرین آن دیدار صنعت نفت آبادان و نفت تهران در نیم فصل دوم لیگ گذشته بود که با تساوی بدون گل به پایان رسید ولی مهم‌ترین تقابل این دو نفر به لیگ ششم بر می‌گردد که هر دو در کورس قهرمانی قرار داشتند.

استقلال اهواز در فصل ششم با هدایت فیروز کریمی در حالیکه تا 3 هفته‌ مانده به پایان لیگ برتر در صدر جدول قرار داشت، در هفته بیست و هشتم مقابل مس کرمان با گل مشکوکی که در دقیقه 2+90 بازی از علی مولایی دریافت کرد کار به تساوی کشید و سایپا توانست اختلافش را با این تیم جبران کرده و به صدر جدول برسد.

سایپا در آن فصل با هدایت ورنر لورانت آلمانی کار خود را آغاز کرد و دایی که به تازگی از تیم ملی خداحافظی کرده بود، مهاجم نوک و کاپیتان این تیم بود ولی در ادامه لیگ میان سرمربی نارنجی‌پوشان و مدیریت باشگاه اختلافاتی ایجاد شد که منجر به قطع همکاری شد و دایی به عنوان سرمربی - بازیکن در ادامه فصل هدایت تیم را بر عهده گرفت.

در نهایت در هفته پایانی رقابت‌ها فولاد خوزستان در دربی اهواز، استقلال را بدون گل متوقف کرد تا پیروزی سایپا مقابل مس کرمان با گلزنی علی دایی سند قهرمانی این تیم را امضا کند و خداحافظی با شکوهی برای علی دایی از میادین رقم بزند.

فیروز کریمی بعد از آن بارها در مورد فصل ششم صحبت کرد و قهرمانی را حق خودش و تیمش دانست که با اشتباه داور در دیدار با مس کرمان و پذیرفتن گل آفساید این تیم در وقت‌های تلف شده از آنها گرفته شد.

تقابل این هفته دو سرمربی در حالیکه دایی مجدداً با سایپا در لیگ برتر حضور دارد و فیروز کریمی این‌بار به جای اهواز سر از تبریز در آورده است و هدایت گسترش فولاد را بر عهده گرفته است، فوتبالدوستان را به یاد فصل ششم می‌اندازد.

در این دیدار البته دایی به دلیل اخراج هفته گذشته خودش توسط داور مسابقه محروم است و از روی سکوها کار را دنبال می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز