خبرگزاری کار ایران

کلانتری: با بی دقتی موقعیت هایمان را از دست دادیم

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۶۱۸

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی گفت: بدون تردید قوی ترین تیمی که از ابتدای مسابقات تاکنون با انها بازی کرده ایم، تیم مس کرمان است.

به گزارش ایلنا، علی اصغر کلانتری سرمربی تیم فجر شهید سپاسی پس از برد مقابل مس کرمان در کنفرانس خبری اظهار داشت: تیم مس کرمان علی رغم اینکه نتیجه را واگذار کرد ولی واقعا تیم خوبی می باشد که من در ابتدا به مدیرعامل شرکت مس و ارکان باشگاه و کادر مدیریتی و فنی این باشگاه به دلیل داشتن یک مجموعه منسجم   و تیمی خوب تبریک میگویم   و بدون  تردید قوی ترین تیمی که از ابتدای مسابقات تاکنون با انها بازی کرده ایم همین تیم تحت مدیریت اقای نخعی می باشد که ارزوی موفقیت ایشان و مجموعه مس را از خداوند مسئلت دارم.

وی ادامه داد:تیم ما بعد از گلی که زد چندین موقعیت خطرناک نیز ایجاد کرد که با بی دقتی از دست رفت  ولی به دلایل شرایط فنی دقایقی از بازی را مجبور به یک دفاع منطقی شدیم که شاهد یک دفاع جانانه از بازیکنانم بودم.

کلانتری در خصوص وقت تلف کردن دروازه بان فجر نیز گفت: کسانی که روی بنده شناخت دارند میدانند که کلانتری اصلا دنبال فوتبال اتلافی نیست و در این بازی نیز قطع به یقین گلر ما با مصدومیت مواجه شد که حتی من خودم نیز چندین بار به مربی دروازه بانان تیمم تذکر دادم  ک در صورت عدم مصدومیت بازی از جریان نیفتد.حتی بنده حاضر هستم تصویر مصدومیت ایشان را نیز در اختیار شما قرار دهم.

وی در خصوص روند روبه رشد تیمش افزود:دلیل ارامش کنونی  تلاشهای پیگیر فرماندهی سپاه استان ،جناب سرهنگ فلاح مدیر عامل باشگاه و اقای زارع سرپرستی و دیگر ارکان باشگاه  در کنار تلاشهای بی وقفه ی دوستان محترمم در کادر فنی می باشد که موجب شده تیم در یک شرایط خوب از لحاظ ساختاری و ..به ادامه مسابقات خوشبین باشد.

در انتها ایشان ضمن ارزوی موفقیت برای تیم خوب مس این پیروزی را به هواداران تیم فجر تقدیم کردند و از همه هوادارانی که از شیراز به کرمان سفر نمودند نیز تقدیر و تشکر نمود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز