خبرگزاری کار ایران

پنجمین دوئل پروفسور و ژنرال؛ طلسم شکنی امیر یا هت تریک برانکو؟

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۶۱۷

قلعه نویی هنوز به عنوان سرمربی در برابر برانکو به برتری نرسیده است.

به گزارش ایلنا، بی تردید جذاب ترین بازی هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران بازی دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن خواهد بود. جایی که شاگردان برانکو ایوانکوویچ باید در ورزشگاه آزادی به مصاف مردان امیر قلعه نویی بروند.

این مسابقه پنجمین تقابل امیر قلعه نویی و برانکو ایوانکوویچ هم خواهد بود. سرمربی کروات از لیگ چهاردهم پا به فوتبال باشگاهی ایران گذاشت. او ابتدا در هفته سی ام همان لیگ در قالب دربی بزرگ پایتخت به مصاف استقلال قلعه نویی رفت و با تک گل علی علیپور برنده شد.

دومین تقابل این دو مربی به دیدار برگشت پرسپولیس و تراکتور در ورزشگاه آزادی برمی گردد. جایی که دیدار دو تیم برنده ای نداشت و با نتیجه مساوی 1-1 تمام شد.

در لیگ شانزدهم قلعه نویی ابتدا در ورزشگاه اختصاصی تراکتور میزبان پرسپولیس بود که نتیجه مساوی 0-0 حاصل شد اما در مسابقه برگشت سرخپوشان تهرانی در ورزشگاه آزادی با نتیجه 3-0 جدی ترین رقیب خود در راه قهرمانی در آن برهه را از پیش رو برداشتند.

حالا در پنجمین تقابل قلعه نویی با سومین تیم به مصاف برانکو و پرسپولیس تحت هدایت او می رود. 4 مسابقه قبلی با برتری کامل ایوانکوویچ همراه بوده است. دو برد و دو تساوی گواه همین قضیه است. باید دید ژنرال می تواند در پنجمین رویارویی به اولین برد در برابر سرمربی تیم ملی در جام جهانی 2006 دست پیدا کند یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز