خبرگزاری کار ایران

از هواداران نساجی عذرخواهی می‌کنم

پاشازاده: مجبوریم دست و پا شکسته جلو برویم تا یارگیری کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۶۱۲

سرمربی نساجی پس از شکست خانگی از هواداران این تیم عذرخواهی کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی پاشازاده پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: ما در نیمه اول خوب نبودیم ولی در نیمه دوم می توانستیم به گل برسیم و نبض بازی را در دست گرفتیم. در یک ضد حمله و عدم تمرکز غافلگیر شدیم. متاسفانه همین صحنه ها را در خانه و بیرون از خانه برای ما پنالتی نمی گیرند.

وی افزود: در مورد اینکه خطای بازیکن ما پنالتی بود یا نبود اصلا حرفی نمی زنم ولی امیدوارم این 2 هفته زودتر تمام شود تا یارگیری کنیم چون از کمبود بازیکن اذیت شدیم.از مهندس صنیعی فر تشکر می کنم که در رختکن از بازیکنان به عنوان یک پدر تشکر کردند و از تیم حمایت کردند.

پاشازاده تایکد کرد: از هوادارانمان عذرخواهی می کنیم ولی فوتبال همین است. ما در خط حمله کمبود بازیکن داریم و از هافبک هایمان به عنوان مهاجم استفاده می کنیم.امروز شانس های خوبی داشتیم ولی متاسفانه استفاده نکردیم.

وی ادامه داد: مجبوریم دست و پا شکسته جلو برویم تا یارگیری کنیم. البته امتیازات زیادی باقی مانده است، سال گذشته در همین مقطع پارس جنوبی سوم جدول بود. می دانم طرفداران ما ناراحت هستند ولی در نیم فصل بازیکنان خوبی خواهیم گرفت. شما دیدید ایتالیا نتوانست به سوئد گل بزند و به جام جهانی برود ولی قبول کنید استرس روی تیم ما زیاد است. اگر یک توپ ما گل می شد روند بازی عوض می شد.

پاشازاده ادامه داد: آنها (بازیکنان) می دانند من با کسی شوخی ندارم و خودم اولین نفر رفتم و مقابل تماشاگران ایستادم. هواداران شاید کمی احساسی شوند و عصبی شده باشند اما دوست ندارم به کسی توهین شود. مطمئن باشید نساجی دیگری را در نیم فصل دوم خواهیم دید و مثل نیم فصل اول که کار را طوفانی شروع کردیم همین کار را تکرار خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز