خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق اصناف آبادان:

جشنواره خرید طلایی اروند در معیشت مردم آبادان تاثیر زیادی دارد

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۵۸۴

رئیس اتاق اصناف آبادان گفت: جشنواره خرید طلایی اروند تأثیر زیادی در معیشت مردم ایجاد می‌کند و سبب می‌شود که مردم از نقاط مختلف کشور به منطقه آزاد اروند آمده و کسب‌ و کار رونق پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، امین توانایی‌فر در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: جشنواره خرید طلایی اروند که بنا است از 14 تا 30 آذر ماه در منطقه آزاد اروند برگزار شود تأثیر زیادی در معیشت مردم آبادان ایجاد می‌کند.

وی افزود: این جشنواره سبب می‌شود که مردم از نقاط مختلف کشور به منطقه آزاد اروند بیایند و همین موضوع باعث رونق گرفتن کسب‌ و کارهای زیادی در منطقه می‌شود.

رئیس اتاق اصناف آبادان عنوان کرد: لوازمی که اولویت بیشتری در لیست خرید مردم ‌دارند در جشنواره خرید طلایی اروند به فروش می‌رسند.

توانایی فر عنوان کرد: توان اقتصادی مردم بعد از این جشنواره نیز بهبود یافته و احتمالاً شاهد پنج‌شنبه و جمعه‌های شلوغی در منطقه آزاد اروند خواهیم بود.

وی اعلام کرد: در نظر داریم تا با افزایش کسب ‌و کار و رونق اقتصادی در منطقه آزاد اروند مجتمع‌ هایی که فروش تخصصی ارائه می‌دهند را در منطقه ایجاد کنیم.

رئیس اتاق اصناف آبادان بیان کرد: بازار های آبادان اغلب به‌ صورت عمومی هستند و نیاز داریم تا اصناف مختلف بازار های مختص به خود را داشته باشند.

توانایی‌ فر گفت: ایجاد این بازار فروش را تسهیل بخشیده، امکان خرید بهتر را برای مردم آبادان به وجود آورده و کسب ‌و کار را در صنف مربوطه بهتر می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز