خبرگزاری کار ایران

تیراندازی با کمان آسیایی - بنگلادش

نتایج کمانداران ایران در مرحله حذفی

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۵۷۶

در ادامه رقابت‌های تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا در ریکرو و کامپوند انفرادی ملی‌پوشان کشورمان به رقابت پرداختند.

به گزارش ایلنا، مرحله حذفی رقابت‌های تیراندازی با کمان ازصبح امروز اغاز شد که در رشته کامپوند مردان اسماعیل عبادی مقابل کماندار نپال  با امتیاز ۱۴۴بر ۶۷ پیروز شد،  مجید قیدی نیز با نتیجه ۱۴۳ بر ۱۳۸ ورزشکار عراقی را شکست داد تا در یک شانزدهم مقابل کماندار کشور ویتنام قرار گیرد یاسر عمویی هم بااقتدار وبا امتیاز ۱۴۴بر ۱۲۸ بر نپال غلبه کرد تا برحسب جدول مسابقات در یک شانزدهم با اسماعیل عبادی روبرو شود.

در ریکرو مردان صادق اشرفی در دور اول استراحت داشت ودر دور دوم مقابل هم وطن خود متین سبزی قرار گرفت که موفق شده بود کماندار عربستان را شکست دهد.

سبزی با پیروزی مقابل اشرفی با تجربه به دور بعدی صعود کرد امین پیر علی نیز مقابل قزاقستان شکست خورد عر فان ارژنکی پور در اولین دیدار خود کماندار ترکمنستان را ۶ بر صفر شکست داد ودر دیدار بعدی خود مقابل کماندار چینی در حالی که ۵بر ه مساوی کرد در تیر طلایی بازی را واگذار نمود.

در ریکرو بانوان نیلوفر علیپور ۶ بر صفر هنگ کنگ را شکست داد حریف بعدی او از کشور کره شمالی است، مهسا بدخشان با امتیاز ۷ بر۳ ژاپن راشکست داد تا در دور بعد با چین تایپه مسالقه دهد پار میدا قاسمی ۶بر صفر بوتان را شکست داد او دور بعد با هند دیدار دارد.

در کامپوند بانوان هر سه کماندار کشورمان در مرحله یک شانزدهم مقابل حریفان قرار خواهند گرفت .فرشته قربانی با هنگ کنگ وپریسا براتچی وکیسا با یبوردی باکمانداران قزاقستان در ادمه مسابقات امروز در رشته ریکروتیمی کمانداران مرد وزن کشورمان مقابل حریفان کاری از پیش نبردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز