خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار ایلام؛

پژوهشگران برتر استان ایلام تجلیل شدند

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۵۷۴

در کارگروه آموزش ، پژوهش و فناوری استان پژوهشگران برتر استان معرفی و از آنان تقدیر شد.

به گزارش ایلنا مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر استان با حضور سلیمانی دشتکی استاندار  ایلام، بختیاری مدیرکل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهش و فناوری وزارت علوم و دبیر ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری، علی اکبری رئیس دانشگاه، روسای دانشگاه های استان، مدیران کل و ورسای سازمان ها و جمعی از پژوهشگران استان، در محل سالن جلسات استانداری ایلام برگزار شد.

قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام در این نشست بر توسعه ارتباط دانشگاه با صنعت و جهت پیدا کردن تحقیقات دانشگاه به سمت پتانسیل های استان تأکید کرد . 

وی ضمن اعلام حمایت از فعالیت‌های پژوهشی هماهنگ با توسعه‌ی استان اظهار کرد: امروز در سطح دنیا فعالیت‌های دانش‌بنیان فراگیر شده است که ماهم بایداین راه را دنبال کنیم.

استاندار ایلام افزود: صرف پول درپخش پژوهش،هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری به منظوربهره وری بیشتر است، باید سند راهبردی علم وفناوری تدوین شود.

جلال بختیاری مدیرکل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهش و فناوری وزارت علوم و دبیر ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری، بر افزایش بودجه برای ارتقاء جایگاه پژوهش  و فناوری در سطح کشور تأکید کرد و با ابراز خرسندی از موفقیت‌های دانشگاه ایلام در عرصه‌های گوناگون و به خصوص در عرصه پژوهش و فن آوری، ابراز امیدواری کرد استانداران سراسر کشور و از جمله استاندار ایلام بر توسعه پژوهش و فن آوری  توجه جدی داشته باشند . 

محمد  علی‌اکبری رئیس دانشگاه ایلام در این مراسم اظهار کرد: با حمایت‌های دولت تدبیر و امید و با جدیت و همکاری مسئولین، وضعیت پژوهش و فناوری در استان رو به رشد بوده و کارگروه تخصصی آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان از انسجام خوبی برخوردار است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز