خبرگزاری کار ایران

خالدی خبر داد:

اولویت اصلی وزارت بهداشت، نظارت بر آب و مواد غذایی است

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۰۰۶

سخنگوی اورژانس کشور با بیان اینکه در حال حاضر بهداشت محیط اولویت اصلی وزارت بهداشت است گفت:وزارت بهداشت بر آب آشامیدنی و غذای توزیع شده در منطقه نظارت دارد و وضعیت فاضلاب را نیز بررسی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجتبی خالدی با بیان اینکه خوشبختانه وضعیت به روال عادی برگشته گفت: تمام خدمات پزشکی توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حال انجام است و تاکنون هزار و 519 عمل جراحی توسط دانشگاه‌های علوم پزشکی در منطقه زلزله‌زده انجام شده که رکورد بسیار خوبی است.

او با اشاره به اینکه 418 نفر از مصدومان حادثه به استان‌های تهران، البرز و همدان منتقل شدند، تصریح کرد: 333 نفر در حال حاضر تحت مداوا هستند. همچنین  7 نفر دیگر از مصدومان را که نیاز به عمل جراحی تخصصی داشتند توسط یک‌دستگاه اتوبوس آمبولانس به تهران منتقل کردیم.

سخنگوی اورژانس کشور با بیان اینکه بهداشت محیط در حال حاضر اولویت وزارت بهداشت است، گفت: وزارت بهداشت بر آب آشامیدنی و غذای توزیع شده در منطقه نظارت دارد و وضعیت فاضلاب را نیز بررسی می‌کند همچنین فعالیت‌ اکیپ‌های پایش آغاز شده است.

خالدی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در بیمارستان سرپل ذهاب امکان ارائه خدمات وجود ندارد از همین‌رو 3 باب بیمارستان صحرایی در منطقه احداث شد و درحال حاضر بیشتر مراجعه‌ها به دلیل سرماخوردگی و بیماری‌های داخلی است و کمتر کسی به‌عنوان مصدوم حادثه مراجعه می‌کند. همچنین 25 آمبولانس و 3 اتوبوس آمبولانس در حال حاضر در سرپل‌ذهاب مستقر هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز