خبرگزاری کار ایران

اختصاصی/ تصمیم باشگاه سپاهان در مورد مهدی شریفی مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۸۴۴

باشگاه سپاهان در مورد وضعیت مهدی شریفی در 4 دیدار باقی مانده از نیم فصل اول تصمیم گیری کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مهدی شریفی، مهاجم سپاهان که برای گذراندن دوران خدمت سربازی خودش راهی تراکتورسازی شده بود، 21 آبان خدمتش به پایان رسیده و از این تاریخ به بعد رسماً بازیکن سپاهان محسوب می‌شود.

در همین رابطه و با توجه به اینکه شریفی تا نقل و انتقالات نیم فصل نمی‌تواند در ترکیب سپاهان بازی کند، با تصمیم کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ اعلام شد این بازیکن برای حضور در ترکیب تراکتورسازی برای 4 بازی باقی مانده تا پایان نیم فصل نیاز به اجازه مسئولان سپاهان دارد.

حساسیت این موضوع به این دلیل که سپاهان و تراکتورسازی روز دوشنبه در هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند بیشتر شد و به همین دلیل مسئولان سپاهان طی نشستی در این باره تصمیم گیری کردند.

طبق تصمیم مسئولان باشگاه سپاهان، مهدی شریفی در هفته دوازدهم لیگ برتر و در دیدار با سپاهان می‌تواند در ترکیب تراکتورسازی به میدان برود ولی این آخرین بازی او در ترکیب تراکتورسازی خواهد بود و او در هفته‌های سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم دیگر در میادین حضور نخواهد داشت تا پس از آن و با باز شدن پنجره نقل و انتقالات به سپاهان اضافه شود.

مسعود تابش، عضو هیات مدیره سپاهان در گفت‌وگو با ایلنا این خبر را تایید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز