خبرگزاری کار ایران

هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال؛

صنعت نفت ترمز پیکان را در خانه کشید/ نفتی ها به دنبال جادوگر پیکان

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۴۰۵

دیدار دو تیم پیکان و صنعت نفت آبادان از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور، با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، دومین دیدار از هفته دوازدهم لیگ برتر میان دو تیم پیکان و صنعت نفت در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار شد و دو تیم پس از نود دقیقه تلاش به تساوی یک - یک رضایت دادند. بدین ترتیب پیکان که این فرصت را داشت تا با کسب هر 3 امتیاز مسابقه به صدر جدول برسد، این فرصت را از دست داد.

 گل‌ها: فراز امامعلی (2) برای پیکان و مسعود ابراهیم‌زاده (37) برای صنعت نفت.

حواشی این بازی:

* یکی از مسئولان باشگاه نفت آبادان در بین تماشاگران پیکان حضور دارد و آنها را به صورت مشکوکی زیر نظر دارد. گویا او به دنبال جادوگری است که شایعه شده با پیکان همکاری می کند.

* فراز امامعلی مانند بازی قبل مقابل سپاهان بازهم برای پیکان‌گلزنی کرد.

* فراز کمالوند در طول بازی به تصمیمات داور مسابقه اعتراض داشت و این موضوع باعث شد بازی برای دقایقی قطع شود و سرمربی صنعت نفت با تذکر جدی روبرو شود.

* مسعود ابراهیم زاده روی یک حرکت کار شده به زیبایی دروازه پیکان را باز کرد. این اولین گل این فصل ابراهیم زاده برای صنعت نفت است.

* در دقیقه 83 بازی صحنه مشکوک به پنالتی درون محوطه جریمه صنعت نفت رخ داد که پیکانی‌ها اعتقاد داشتند خطای هند رخ داده ولی داور چنین عقیده‌ای نداشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز