خبرگزاری کار ایران

بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان فیلیپین به مناسبت زلزله کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۰۱۴

انجمن اسلامی فارغ التحصیلان فیلیپین به مناسبت زلزله کرمانشاه در بیانیه‌ای این مصیبت را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، متن این بیانیه به شرح زیر است: 

 

بسم الله الرحمن الرحیم 

الذین إذا أصابتهم مصیبة قالوا إنّا لله وإنّا إلیه راجعون

انتشار خبر وقوع زلزله و درگذشت و آسیب دیدن جمعی از هموطنان ایرانی و به خصوص مردم خوب استان کرمانشاه، باعث ایجاد موجی از تالم و تاثر در اقصا نقاط کشور شد. در این مصیبت جانکاه چاره‌ای جز رضایت به قضای الهی و تاسی به قهرمان صبر، حضرت زینب کبری(س) نمی‌توان یافت و امید است با تدبیر مسئولان و تلاش فوری نهادها و کمک مردم همیشه در صحنه، تألمات روحی مصیبت‌زدگان کاهش یابد و روند عادی زندگی در نقاط زلزله‌‌زده جریان یابد.

انجمن اسلامی فارغ التحصیلان فیلیپین ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با ملت بزرگ ایران و به‌خصوص بازماندگان مصیبت اخیر، از خداوند منان برای آسیب‌دیدگان شفای عاجل مسالت می‌نماید. این انجمن همچنین از اقشار مختلف مردم و به‌خصوص فارغ‌التحصیلان فیلیپین خاضعانه تقاضا دارد که به هر نحو ممکن به کمک مصیبت‌زدگان شتافته و با اهدای خون و کمک‌های مالی و جنسی از طریق نهادهای ذیربط از جمله جمعیت هلال احمر، وظیفه دینی و ملی خود را انجام داده و رضای حق تعالی را کسب نمایند.

صمیمانه برای عزیزان از دست رفته، غفران و رضوان الهی و برای بازماندگان آنها صبر جمیل و اجر جزیل از خداوند منان خواستاریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز