خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب:

پاوه، جوان‌رود و روانسر مشکل آب ندارند/ وضعیت آب ۱۵۰ روستا مشکل جدی دارد

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۳۶۹

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب یادآور شد: وضعیت آب ۱۵۰ روستا مشکل جدی دارد؛ تانکرهای آب در راه هستند و تا فردا مستقر خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حمیدرضا جانباز مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور در گفت‌و‌گویی درباره وضعیت آب مناطق زلزله‌زده گفت: مشکل آب و فاضلاب سازه آب حل شده است. هم‌چنین مشکل کمی در لوله‌های گیلان‌غرب وجود دارد که به زودی رفع می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرهایی مانند پاوه، جوان‌رود و روانسر مشکل آب ندارند، اظهار داشت: چاه‌ها در اسلام آباد غرب، دالاهو و کرند غرب کدروت دارد که تا فردا حل می‌شود. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب درباره وضعیت آب در قصرشیرین تصریح کرد: ۹۰ درصد شبکه توزیع آب در قصرشیرین مشکلی ندارد و پایدار است که کل این شبکه تا نیم شب پایدار خواهد شد.

جانباز با بیان اینکه پس‌لرزه‌های سرپل ذهاب باعث افزایش کدورت آب شده است، خاطرنشان کرد: آب سرپل ذهاب تا پایان امشب به وضعیت پایدار می‌رسد و فردا بخش‌هایی که آب ندارد با آب‌رسانی سایر تامین خواهند شد.

وی تاکید کرد: تاکنون ۳۰ دستگاه کانتر آب در منطقه مستقر است که تا فردا تانکرهای دیگر هم می‌رسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب افزود: وضعیت آب ۱۵۰ روستا مشکل جدی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز