خبرگزاری کار ایران

بازوند خبر داد:

۲۷ بالگرد با روشن شدن هوا آماده عملیات هستند

asdasd
کد خبر : ۵۵۷۷۵۴

استاندار کرمانشاه با اعلام آماده‌باش بالگرد‌ها در سطح استان کرمانشاه گفت: ۲۷ بالگرد آماده پرواز بوده و منتظر هستیم با روش شدن هوا بالگرد‌ها را به حرکت در آوریم.

به گزارش ایلنا، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه با بیان اینکه آواربرداری‌ها در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه آغاز شده و امیدوار هستیم این کار در کمترین زمان ممکن محقق شود گفت: ۶ شهرستان استان کرمانشاه در زمین لرزه اخیر درگیر بوده و تا حدودی تخریب شده اند.

به گفته او برق برخی از روستا‌ها و مناطق در کرمانشاه قطع بوده و تا یک ساعت آینده برق در این مناطق وصل خواهد شد

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه آواربرداری در شهرستان‌های کرمانشاه آغاز شده است تصریح کرد: آوار برداری از یک ساعت قبل آغاز شده و در تلاش هستیم این کار در کمترین زمان ممکن انجام شود.

بازوند  درباره وضعیت انشعابات گاز نیز توضیح داد: از نظر انشعابات گاز با مشکل مواجه نیستیم و مشکل آب در منطقه نیز برطرف شده است.

استاندار کرمانشاه به اقدامات صورت گرفته در خصوص اسکان اضطراری شهروندان اشاره کرد و گفت: اسکان اضطراری از درب منازل شهروندان زلزله زده آغاز شده و در تلاش هستیم با توزیع چادر در میان شهروندان، کار اسکان آن‌ها را انجام دهیم.

استاندار کرمانشاه با اعلام آماده‌باش بالگرد‌ها در سطح استان کرمانشاه اظهارکرد: ۲۷ بالگرد آماده پرواز بوده و منتظر هستیم با روش شدن هوا بالگرد‌ها را به حرکت در آوریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز