خبرگزاری کار ایران

مدافع ایرانجوان بوشهر در گفت‌وگو با ایلنا؛

برای استقلال کری خوانی نمی‌کنم/ شرایط مالی ایرانجوان افتضاح است!

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۴۹۶

اویس کردجهان معتقد است شرایط آنها تا پیش از دیدار برابر استقلال تهران در جام حذفی بهتر خواهد شد.

اویس کردجهان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره شرایط تیم ایرانجوان بوشهر گفت: از نظر مالی واقعا وضعیت ما افتضاح است اما از نظر فنی و کارهای تیمی روز به روز در حال پیشرفت هستیم. ما بازی‌های قابل قبولی را هم ارائه کردیم که برخلاف تلاشمان نتیجه دلخواه رقم نخورده و اکنون در این جای جدول هستیم.

مدافع ایرانجوان درخصوص رویارویی با استقلال تهران در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی عنوان کرد: ما هم از این قرعه خوشحالیم چون با استقلال در ورزشگاه آزادی بازی می‌کنیم؛ ورزشگاهی که ویترینی از افتخارات در آن رقم خورده است. از جهتی ناراحت هستیم چون آنها شرایط بهتری نسبت به ما دارند و به نوعی گردن کلفت هم هستند. مطمئنن روز سختی خواهیم داشت و قبول داریم فعلا جایگاه خوبی در جدول نداریم ولی تا بازی برابر استقلال 6بازی در لیگ یک داریم و منتظر آن زمان باشید تا روحیه خوب ما برای بازی را ببینید. 

کردجهان درباره حواشی و جادوگری که در لیگ یک پدید آمد، اینچنین گفت: بالاخره زمانی که عکس این اقدام وجود دارد قطعا افرادی هستند که به سحر و جادو اعتقاد دارند. به شخصه شاهد چنین چیزی نبودم و وقتی ما بدون جادو داریم نتیجه می‌گیریم چرا باید چنین کار زشتی را انجام بدهیم. گلزنی هایم در جریان بازی نبوده و اکثرا روی شروع مجددهاست ولی با این حال به فکر تغییر پست نیستم.

مدافع آلومینیوم ادامه داد: من به عنوان یک مدافع 7گل زدم و دو سال پیش هم آمار خوبی داشتم و به لیگ برتر نیامدم. قائدی در ایرانجوان بود و بازیکن استثنایی است و به نظرم روزی می‌آید که حتی غیبت دو دقیقه‌ای او در ترکیب استقلال حس شود. نمی توانم برای استقلال کری بخوانم چون استقلال را دوست دارم. مطمئنن روز آسانی نداریم ولی برای کسب نتیجه خوب تلاش می‌کنیم. شانس اینکه استقلال را ببریم در حد جام جهانی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز