خبرگزاری کار ایران

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی:

مدیریت‌های درمان تامین اجتماعی آماده خدمات‌رسانی به زوار اربعین هستند

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۴۷۶

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: مدیریت‌های درمان تامین اجتماعی در چهار استان کشور آماده خدمت‌رسانی به زوار اربعین هستند.

به گزارش ایلنا، مهدی درخشان، معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت که مدیریت‌های درمان تامین اجتماعی در چهار استان کشور آماده خدمت‌رسانی به زوار اربعین هستند.

وی افزود: در استان کرمانشاه، پد فرود بالگرد بیمارستان تامین اجتماعی حضرت معصومه(س) آماده‌سازی شده و همچنین دو بیمارستان ملکی تامین اجتماعی این استان جهت ارائه خدمات درمانی و پشتیبانی از بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه آمادگی دارند.

درخشان ادامه داد: نیروی انسانی مورد نیاز، دارو و لوازم و تجهیزات مصرفی جهت ٢٤ ساعته کردن احتمالی درمانگاه تامین اجتماعی اسلام‌آباد غرب که در مسیر تردد و اسکان زائران است در صورت درخواست دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه پیش‌بینی شده است.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی تشکیل تیم درمان اضطراری مراکز درمانی بستری ملکی تامین اجتماعی و پیش‌بینی تخت و فضای فیزیکی لازم جهت افزایش احتمالی بار مراجعه بیماران خصوصاً در بخش اورژانس بیمارستان شهدا را از دیگر اقدامات سازمان تامین اجتماعی در حوزه خدمت‌رسانی به زائران اربعین  دراستان کرمانشاه برشمرد.

درخشان یادآور شد: در استان خوزستان نیز پدهای فرود بالگرد در بیمارستان‌های تامین اجتماعی شهید مصطفی خمینی بهبهان و شفای مسجد سلیمان آماده سازی شده است.

وی اضافه کرد: پلی‌کلینیک تامین اجتماعی خرمشهر و دی‌کلینیک ٨ شهریور در مسیر شلمچه ٢٤ ساعته فعال است و آمادگی لازم برای شبانه‌روزی شدن درمانگاه شهدای سوسنگرد در مسیر چذابه نیز انجام شده است.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با اشاره به برنامه‌های حوزه مدیریت درمان تامین اجتماعی ایلام در ایام اربعین اظهار داشت: آمادگی بیمارستان تامین اجتماعی زاگرس ایلام در خصوص پذیرش بیمار و ٢٤ ساعته شدن مراکز درمانی سرپایی این استان در این حوزه انجام شده است.

درخشان تاکید کرد: پایگاه درمانی تامین اجتماعی در پایانه مرزی مهران با همکاری بسیج جامعه پزشکی ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: در استان لرستان نیز آماده‌سازی پد فرود بالگرد بیمارستان خرم‌آباد، پیش‌بینی افزایش کادر حاضر در شیفت مراکز درمانی در صورت نیاز و برنامه‌ریزی برای ٢٤ ساعته کردن فعالیت درمانگاه‌های روزانه صورت گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز