خبرگزاری کار ایران

واکنش مدافع آلومینیوم اراک به درگیری با هواداران:

دوست ندارم با کانتونا مقایسه شوم/ کاش خودم را کنترل می‎‌کردم/ امیدوارم به تمرینات برگردم

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۴۷۰

پس از بازی آلومینیوم اراک برابر گل گهر سیرجان فحاشی هواداران به مدافع این تیم باعث درگیری بین آنها شد و میلاد رخشان در گفت و گو با ما در این باره اظهاراتی را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در جریان دیدار آلومینیوم اراک در هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال برابر گل گهر سیرجان میلاد رخشان، مدافع آلومینیوم، به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا حریف با سه امتیاز اراک را ترک کند و او هم با برخورد شدید هواداران مواجه شود.

رخشان در این باره به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: بازی خوبی را شاهد نبودیم و با اینکه عملکرد متفاوتی داشتیم اما می‌توانستیم با استفاده از فرصت‌های گلزنی سه امتیاز کسب کنیم. گل نزدیم و آن‌ها هم سر یک اتفاق که شاید مقصرش چند بازیکن بودند در نهایت به گل رسیدند. 

مدافع آلومینیوم اراک ادامه داد: روی صحنه گل مهاجمان آنها از کنار نفور کردند و توپ روی دروازه ارسال شد. نزدیک تیر یک بودم و طبق معمول حرکتی که مدافعان با دروازه بان‌ها انجام می‌دهند قصد داشتم با سر به دروازه‌بان پاس بدهم که متاسفانه ضربه آرام من موجب گل به خودی شد. دروازه بان ما در این لحظه پشت سر من بود و اگر یک اشاره کوچک هم به من می‌کرد، توپ را رها می‌کردم و این صحنه بدون دردسر تمام می‌شد.تحت فشار نبودم و با آگاهی کامل توپ را به عقب فرستادم. توپ هم سرعت آنچنانی نداشت و بالاخره این اشتباهات هستند که نتیجه بازی را رقم می‌زنند.

رخشان درباره اینکه چه چیزی باعث شد تا روی سکوها با هواداران درگیر شود، اظهار داشت: بعد از بازی چند نفر از هواداران من را صدا کردند و شروع کردند به فحاشی. واقعا برایم سخت بود که پس از این همه سال در شهر خودم و زحمت کشیدن برای آلومینیوم اینگونه برای یک گل مجازات شوم. پدرم روی سکوها بود و این لحظه را تماشا می‌کرد. خلاف میلم با آنها درگیر شدم؛ از این موضوع پشیمان هستم و کاش آن لحظه خودم را کنترل می‌کردم اما کسی نباید رفتار آن لحظه من را قضاوت کند. دوست ندارم با کانتونا مقایسه شوم این موضوع برطرف شده و گذشت.

مدافع آلومینیوم افزود: هوادار اگر دلش برای تیم سوخت چرا پیگیر کمبودهای ما نیست؟ پول نگرفتیم و مشکلات زیادی داریم. 90دقیقه بازی را می بینند و هر حرفی که باشد را مطرح کنند ولی چون ورزشکار بودیم باید سکوت کنیم. تا به امروز چنین چیزی ندیده بودم و خدا کند این اتفاق برای کسی نیفتد. کارم اشتباه بود اما هر کسی به جای من بود همین کار را می‌کرد. انسان جایز الخطاست و از آن هوادار عذرخواهی هم کردم؛ به من گفت شخصی گفته که بعد بازی به فحاشی ادامه بدهیم. نمی‌دانم این موضوع از کجا آب می‌خورد اما آن آقایان می‌دانند و وجدانشان! باشگاه هم به من گفته که فعلا باید در تمرینات حاضر نشوم و جلسه‌ای تشکیل نشده که تکلیفم مشخص شود. امیدوارم این موضوع به زودی برطرف شودو به تمرینات برگردم تا برای موفقیت تیممان تلاش کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز