خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر بدمینتون بانوان

بدمینتون بازان دانشگاه آزاد در جایگاه نخست مرحله دوم ایستادند

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۲۳۷

تیم دانشگاه آزاد به مقام نخست دومین مرحله مسابقات لیگ برتر بدمینتون بانوان دست یافت.

به گزارش ایلنا،دومین مرحله مسابقات لیگ برتر بدمینتون بانوان باشگاههای کشور جام ولایت یادواره شهید محمدحسین فهمیده در روزهای 11 و 12 آبان ماه جاری به میزبانی تیم نماینده تهران در این شهر برگزار شد و در پایان این رقابتها تیم دانشگاه آزاداسلامی به مقام نخست دست یافت.

در این رقابتها که با شرکت تیم های دانشگاه آزاد، شهرداری شاهرود، دیهیم، نماینده تهران و نماینده گلستان برگزار شد تیم دانشگاه آزاد با کسب 10 امتیاز به مقام نخست رسید.

تیم های نماینده گلستان و شهرداری شاهرود با کسب 10 و 10 امتیاز مقام های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

لازم به ذکر است که در اولین مرحله این رقابتها که در 21 و 22 مهر ماه سال جاری برگزار شد، تیم دانشگاه آزاد با کسب 12 امتیاز به مقام نخست دست یافته بود و تیم های نماینده گلستان و شهرداری شاهرود با کسب 10 و 8 امتیاز به ترتیب مقام های دوم و سوم را بدست آورده اند.

مسابقات لیگ برتر بدمینتون بانوان کشور جام ولایت یادواره شهید محمدحسین فهمیده با شرکت 5 تیم در 4 مرحله به صورت دوره ای برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز