خبرگزاری کار ایران

درملاقات سفیر با رییس مجلس ارمنستان بررسی شد؛

بررسی توسعه همکاری های پارلمانی تهران و ایروان

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۲۱۰

توسعه همکاری‌های پارلمانی بین ایران و ارمنستان در ملاقات سفیر کشورمان با رئیس مجلس ملی ارمنستان بررسی شد.

به گزارش ایلنا، سید کاظم سجادی، سفیر ایران در ایروان با آرا بابلویان، رئیس مجلس ملی ارمنستان دیدار و پیرامون توسعه همکاری‌های پارلمانی بین مجالس دو کشور و مشارکت مجالس در فعال کردن روابط بین ایران و ارمنستان در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی مذاکره کردند.

در این دیدار سجادی بر ضرورت فعال کردن گروه‌های دوستی پارلمانی و تماس میان کمیسیون‌های مختلف مجالس دو کشور و نقش برجسته آنان در ارائه راهکارهای مناسب جهت توسعه مناسبات همه جانبه میان دو کشور تاکید کرد.

سفیر کشورمان با اشاره به ضرورت ارتقای روابط اقتصادی فیمابین خواستار ایفای نقش سازنده مجالس برای توسعه روابط اقتصادی بین جمهوری اسلامی ایران و ارمنستان شد.

آرا بابلویان نیز ضمن استقبال از توسعه همکاری‌ها میان مجالس دو کشور و پیشنهادات سفیر  کشورمان گفت که با توجه به اصلاحات قانون اساسی و نقش برجسته مجلس در سیستم مدیریتی جدید، مجلس ارمنستان نقش خاص خود را در توسعه روابط بین دو کشور ایفا خواهد کرد و جمهوری اسلامی ایران در این برنامه ریزی‌ها جایگاه ویژه خود را خواهد داشت.

رئیس مجلس ملی ارمنستان با استقبال از دعوت لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی برای سفر به ایران اظهار داشت: در اولین فرصت ممکن هماهنگی لازم برای انجام این سفر را انجام خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز