خبرگزاری کار ایران

ذوالفقاری اعلام کرد

صدور ۲ میلیون و ۱۸۰ هزار ویزای اربعین تا شب گذشته/بازگشت چند هزار نفر بدون ویزا

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۱۸۶

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسین اعلام کرد: تا شب گذشته دو میلیون و ۱۸۰ هزار ویزا برای زائرین اربعین حسینی صادر شده است.

به گزارش ایلنا، حسین ذوالفقاری با بیان اینکه تا غروب روز دوشنبه هفته جاری صدور ویزا برای زائرین اربعین حسینی ادامه خواهد داشت، گفت: کسانی که ویزا نگرفته اند در این فرصت کوتاه هر چه زودتر از طریق شرکت‌های مجاز و سامانه سماح در این زمینه اقدام کنند.

وی اظهار کرد: بر اساس آمار اعلام شده تا ساعت ۱۱:۳۰ امروز حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار زائر از اول ماه صفر تا کنون از مرز خارج شده‌اند و حدود ۲۰۰ هزار نفر نیز به کشور بازگشته‌اند.

این مقام مسئول در ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه به تدریج بازگشت زائران اربعین  حسینی از عراق در حال افزایش است و به نظر می‌رسد که روند رفت و آمد این عزیزان روند منظمی را به خود گرفته است و به احتمال زیاد ازدحام‌های دفعی سال‌های گذشته را کمتر خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: در حال حاضر تردد در جاده‌ها و مرزها به صورت روان ادامه دارد و نیروی انتظامی کلیه مسیرها را پوشش داده است.

وی در ادامه مصاحبه با رادیو اربعین با بیان اینکه سال‌های گذشته با پدیده‌ای به نام حضور بدون ویزا برخی از زائران در مرزها مواجه بودیم افزود: امسال عبور افراد بدون ویزا امکان پذیر نیست و اگر چنین اتفاقی صورت بگیرد این موضوع منجر به بسته شدن مرز از سوی عراقی‌ها می‌شود.

 ذوالفقاری گفت :تا کنون چند هزار نفر بدون ویزا به مرز مراجعه کرده‌اند ولی بازگردانده شده‌اند.

وی تاکید کرد: مردم بدانند که نیروی انتظامی در سال جاری به صورت بسیار جدی جلوی خروج زائران بدون ویزا را خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز