خبرگزاری کار ایران

کمپانی: می خواهم رکورد خودم را بشکنم/ دور از خانواده آماده جاکارتا می شوم

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۰۷۳

دونده رکورددار ایرانی دربار آخرین وضعیت خود پیش از رقابت های داخل سالن آسیا صحبت کرد.

الناز کمپانی درگفت و گو با ایلنا،  ابتدا درباره آخرین وضعیت خودش با فدراسیون دوومیدانی اظهار داشت: متاسفانه حرکت ما به صورت کند پیش می رود. فدراسیون تمرکزش را روی سنین پایه گذاشته و توجهی به بزرگسالان ندارند. ما در این روزها انفرادی تمرینات خود را انجام می دهیم.

وی در ادامه افزود: حدود یک سالی می شود که این وضعیت نه چندان خوب با روند خیلی سریع در حال پیشروی است و این بسیار نگران کننده است. در مسابقات داخل سالن ترکمنستان فقط یک دختر از ایران در این رقابت ها شرکت کرد. ما در هیچ مسابقاتی شرکت نمی کنیم و حضورمان کم رنگ تر می شود. خودمان به صورت شخصی هزینه می کنیم و جانمان مایه می گذاریم. هدف ما بازی های آسیایی جاکارتا است و با اینکه حمایت فدراسیون می تواند انگیزه ما را دو چندان کند اما بازهم دست از تلاش برنمی داریم. سعی می کنیم تا رکوردمان را بهبود ببخشیم و پرچم ایران را در نهایت بالا ببریم.

کمپانی درباره اردوی شخصی اش در کردان و مسابقات پیش رو اذعان داشت: من مدتی است یک اردوی شخصی زیر نظر مربی برگزار کرده ام  و تمرینات سخت و دشواری را انجام می دهم. دور از محل زندگی و خانه هستم ولی با آن کنار می ایم. به زودی مسابقات داخل سالن آسیا در تهران انجام خواهد شد. برای دومین بار در این مسابقات شرکت خواهم کرد. اولین هدف من این است که رکورد ایران که دست خودم است را بشکنم. به نوعی این مسابقه انتخابی رقابت های آسیایی جاکارتا هم هست. از این رقابت ها مشخص می شود که چه کسانی اسمشان برای حضور در بازی های آسیایی رد می شود. دومین انتخابی هم در اردیبهشت ماه برگزار می شود.من هدف دومم برای حضور در جاکارتا همان است. امیدوارم هزینه های بیشتری برای بانوان انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز