خبرگزاری کار ایران

امیرحسین صادقی:

5 سال به خاطر استقلال صبر کردم / مجبور شدم شکایت کنم

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۸۱۵

مدافع سابق استقلال دلایل شکایت از این باشگاه به AFC را توضیح می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مدتی است که شکایت بازیکنان از تیم‌ها به AFC به دلیل عدم دریافت مطالباتشان مرسوم شده است و نتیجه نگرفتن از پیگیری‌های داخلی باعث شده آنها مراجع بین‌المللی را برای پیگیری طلب‌هایشان برگزینند.

اخیراً امیرحسین صادقی، مدافع پیکان از دو تیم سابق خود یعنی استقلال و تراکتورسازی شکایت کرده است که البته شکایت اصلی او از باشگاه استقلال است که به تازگی در AFC به ثبت رسیده و در حال پیگیری است.

صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شکایتش از استقلال و ثبت آن در AFC اظهار داشت: من بارها به باشگاه استقلال مراجعه کردم و چند بار تماس گرفتم ولی پاسخی دریافت نکردم. 5 سال است که از استقلال طلب دارم و بابت آن مالیات داده‌ام ولی پولم را پرداخت نمی‌کنند.

وی در مورد مبلغ طلبش از استقلال گفت: حدود 1 میلیارد و دویست میلیون تومان از باشگاه طلب دارم و در این مدت به شدت در مشکلات مالی بودم ولی پیگیری‌‌های من از باشگاه جواب نداد و مجبور شدم بر خلاف میلم شکایت کنم.

مدافع سابق استقلال در پایان گفت: در این مدت هیچ واکنشی از مدیران استقلال ندیدم و هواداران بدانند دوست نداشتم از تیم محبوبم شکایت کنم و مجبور شدم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز