خبرگزاری کار ایران

فعلا زمان صحبت در مورد تمدید قراردادم نیست

برانکو: در مورد شرایط مسلمان اطلاعی ندارم/ شفر کری بخواند اما ما برنده دربی می‌شویم

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۱۰۰

سرمربی پرسپولیس از شرایط تیمش پیش از دربی حساس پایتخت می‌گوید.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز تیمش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی سختی مقابل نفت داشتیم ولی هدف‌مان پیروزی بود و  بچه ها شخصیت برنده شدن را نشان دادند. از نتیجه بازی راضی بودیم و طبیعی است بیشتر از همیشه از نتیجه راضی هستیم که منجر به صعود ما شد.

وی در مورد آخرین وضعیت بازیکنانش عنوان کرد: وحید امیری مصدومیت مختصری دارد که تا دربی آماده می‌شود. آدام همتی هم مصدوم است ولی مشکل او جدی نیست ولی فرشاد مصدوم و مهدی طارمی را در اختیار نداریم. ظاهراً برای مسلمان هم ظاهرا مشکلی پیش آمده است که نمی‌دانم داستان چیست. بقیه بازیکنان سالم و سرحال هستند.

سرمربی پرسپولیس در مورد دربی روز پنجشنبه گفت: خوشحال هستیم از اینکه دربی در پیش است. این بازی زیباترین بازی فصل است و به خاطر آن بازیکنان با انگیزه بیشتری تمرین می‌کنند و به نظرم دربی یک ثروت برای فوتبال ایران است.

برانکو در مورد کری‌های اخیر وینفرد شفر و اینکه در آلمان موفق شده او را شکست دهد و صحبت از پیروزی در دربی دارد، گفت: بله ایشان مربی تیم برلین بود و تیم خوبی داشت. در حال حاضر هم طبیعی است الان کری بخواند چرا که نمی‌تواند نمی‌تواند بگوید برای باخت آماده می‌شوم. ما تلاش می‌کنیم برنده شویم شفر هم مربی عاقلی است. هر دو می‌دانیم نتیجه در زمین مشخص می‌شود و متفاوت است.

وی در پاسخ به سوالی در مورد غیبت بازیکنان کلیدی تیم از جمله مسلمان، احمدزاده، طارمی و... و اینکه بازیکنان جایگزین می‌توانند جای آنها را پر کنند یا نه، گفت : بله ما بازیکنان خوبی در اختیار داریم که به خوبی از پس کار بر می‌آیند.حداکثر اعتماد را به بازیکنان جانشین دارم و با اعتماد بسیار زیاد به آنها به زمین می‌رویم.

سرمربی پرسپولیس در مورد مصدومیت بازیکنان و یک روز استراحت کمتر نسبت به استقلا گفت: وضعیت ما خاص بود و یک بازی بین‌المللی داشتیم خود این موضوع برای ما مشکل‌ساز خواهد شد. هیچ توجیهی قابل قبول نیست، مصدومیت و... معنی ندارد و دربی است و مشکلات شخصی باید فراموش شود.

برانکو در مورد حکم اخیر محسن مسلمان گفت: هیچ حکمی به دست ما نرسیده است و از مطبوعات شنیدم ولی هر کسی به زمین می‌رود 200 درصد توان بگذارد.

وی در مورد اینکه نتایج اخیر و شکست مقابل الهلال در شرایط روحی پرسپولیس اثر منفی می‌گذارد یا نه، گفت: ما نتایج درخشانی کسب کرده‌ایم و در لیگ قهرمانان هم تا نیمه نهایی صعود کردیم و نتایج خوبی گرفتیم. در لیگ با 2 دیدار کمتر بالای جدول هستیم. ضمن تبریک به پارس جم و پیکان به دلیل نتایج خوبشان، باید بگویم ما در کنار آنها هستیم.جام حذفی صعود کردیم. کدام باشگاه بهتر از ما نتیجه گرفته است؟ این موضوع خوشبینی ما و انگیزه بچه‌ها را نشان می‌دهد و اگر تیمی در وضعیت روحی مناسبی باشد آن تیم ما هستیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد تمدید قراردادش با باشگاه خاطرنشان کرد: فعلاً زمان مناسبی برای این صحبت نیست و در حال حاضر به گونه‌ای است که هنوز تصمیم خاصی گرفته نشده است و بعداً در موردش صحبت خواهیم کرد.

برانکو در مورد اینکه دربی‌ها با حضور او پر گل بوده است گفت: تمام دربی‌ها عالی بودند حتی نتیجه صفر - صفر هم دربی خوبی بود. ما به دنبال یک بازی زیبا هستیم و پس از آن هم به پیروزی فکر می‌کنیم و امیدوارم هواداران از دیدن یک بازی زیبا لذت ببرند.

وی در مورد اینکه با تجربه دو پیروزی یک شکست دو مساوی در دربی فاکتور مهم این بازی را چه می‌داند عنوان کرد: این فاضی حاکم بر اطراف تیم است که تاثیر گذار است. بچه‌ها باید همدل باشند و تیم را مهم‌تر از فرد بدانند. در چنین شرایطی حتی اگر بحرانی هم به وجود بیاید با کار تیمی برطرف می‌شود.

سرمربی پرسپولیس در مورد مقایسه دربی کرواسی و مقایسه با دربی تهران گفت: صحبت در مورد زیباترین دربی سخت است. هر دو دربی بازی‌های بزرگی هستند. در کرواسی دربی پر انگیزه و البته پر حادثه است و خوشبختانه در اینجا چنین شرایطی حاکم نیست. در کل ایران کشوری بزرگتر از کرواسی است و دربی آن هم بزرگتر خواهد بود ولی در لیگ کرواسی هم دربی مهم‌تر از سایر دیدارها محسوب می‌شود.

برانکو در پاسخ به اینکه گفته می‌شود به ادامه کار در ایران علاقه ندارد تصریح کرد: در حال حاضر زمان مناسبی برای این صحبت نیست ولی کدام مربی خارجی بیشتر از من در ایران کار کرده است؟ من احساس خوبی از حضور در اینجا دارم و حتی یک ایراد و انتقاد نسبت به زندگی در ایران ندارم. کشور خوب و مردمان خوبی اینجا هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز