خبرگزاری کار ایران

فکر می‌کردم شاگردانم عقلشان را از دست داده‌اند!

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۴۳۱

سر الکس فرگوسن، مربی سابق منچستریونایتد تصور می‌کرد بازیکنان کلاس 92 یونایتد عقلشان را از دست داده‌اند که سالفورد سیتی را خریده‌اند.

به گارش ایلنا،  گری نویل، فیل نویل، رایان گیگز، نیکی بات و پل اسکولز در سال 2014 تیم سالفورد را خریدند. این تیم در لیگ‌های اصلی انگلیس حضور نداشت. این تیم دو بار صعود کرده و به لیگ ملی شمال رسیده و اگر دو بار دیگر صعود کند به دسته‌های اصلی لیگ فوتبال انگلیس خواهد رسید. شهر سالفورد در حومه منچستر قرار دارد.

در مراسمی که برای تغییر نام ورزشگاه سالفورد به پنینسولا برگزار شد، فرگوسن گفت: «تعجب نمی‌کنم که شما این گام را برداشته‌اید. کاری که کرده‌اید این است که دین خود را به شهری ادا کرده‌اید که به شما کمک کرده است. برخی افراد از جمله خود من، فکر می‌کردیم که عقلتان را از دست داده‌اید اما در هر حال، می‌خواسته‌اید به شهری که بخشی از شخصیت شما را ساخته کمک کنید. هر دستاوردی که داشته باشید با نیت قلبی، انرژی و باور به کارتان بوده است و کاری که انجام داده‌اید فوق‌العاده است.» سالفورد در جدول لیگ ملی شمال دوم است و سه امتیاز کمتر از هاروگیت تاون صدرنشین دارد. آنها در صورتی که امسال و سال بعد صعود کنند، به مسابقات لیگ دو انگلیس (دسته چهارم) راه پیدا خواهند کرد. همچنین تیم جوانان این باشگاه که به‌تازگی تاسیس شده، برای نخستین بار در تاریخش به دور اول جام حذفی جوانان راه پیدا کرده است. این همان مسابقاتی است که اعضای کلاس 92 در آن چهره شدند.

گری نویل گفت: «ما افتخار می‌کنیم که افراد اصیل هنوز اینجایند و ما توانسته‌ایم ورزشگاه را بهبود بخشیم. می‌دانستم زمانی می‌رسد که اوضاع ورزشگاه بهتر شود اما نه در این سطح. فکر هم نمی‌کردم که تا این حد سریع به چنین جایی برسیم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز