خبرگزاری کار ایران

ماستمالی استقلال در از دست دادن نوابغ کم سن و سال

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۸۰۰

باشگاه استقلال تهران که در تابستان امسال چند خرید نجومی داشت در گذشته استعدادهایی را از دست داده که هر کدام الان به نابغه قابل احترامی تبدیل شده اند.

به گزارش ایلنا، این ‌روزها بحث درباره این موضوع داغ شده که باشگاه‌ها چگونه فرصت قرارداد با استعدادهای جوان را از دست می‌دهند. وقتی این بحث شدت گرفت که طاها شریعتی، بازیکن تیم نوجوانان ایران در اینستاگرامش قصه بی‌توجهی مدیران باشگاه استقلال به خود را نوشت. دیروز محمد نوری‌فر، معاونت سابق ارتباطات باشگاه استقلال شاید به بهانه همین بحث‌ها به موضوعی فاش نشده درباره میلاد و مهرداد محمدی پرداخت: «باشگاه استقلال در ابتدای فصل ۹4-۹3 امکان جذب برادران محمدی (میلاد و مهرداد) را به راحتی داشت اما مشخص نشده که بر اساس کدام بی‌تدبیری این دو بازیکن به راه‌آهن رفتند؟

بهرام افشارزاده، مدیرعامل وقت، اگر مدیر حرفه‌ای بود و به جای ادعای نیم قرن سابقه مدیریت همین چیزهای بدیهی را اهمیت می‌داد، باید در همان مقطع چند نفر از مسوولان ذیربط را احضار و بازخواست می‌کرد. آن روزها از نزدیک شاهد بودم که چون ظرفیت لیست امیدهای استقلال تکمیل بود، جا برای هر دو نفر نبود و به همین خاطر گفتند که «مهرداد را می‌خواهیم و نه میلاد»؛ اتفاقی که باعث دلخوری برادران محمدی شد و به همین دلیل تمرین استقلال را ترک کردند و بعدها هم نخواستند جایی این موضوع را مطرح کنند.

سهمیه امیدهای استقلال که حدود ۹ بازیکن بود با کدام اسامی تکمیل شد؟ غیر از نورافکن و علی رمضانی نام کدام بازیکنان را به یاد دارید (محسن کریمی و مجید حسینی هم در نیم فصل به تیم بزرگسالان اضافه شدند و نه در ابتدای فصل)؟!

به غیر از شجاعیان و جباروف که هزینه جذب هر کدام آنها بالای یک میلیارد بوده، استقلال حتی در چند سال گذشته چپ پایی در سطح مهرداد محمدی (فوروارد سپاهان) هم نداشته، چه برسد به میلاد محمدی که در حال حاضر بهترین بازیکن تیم ملی است و البته او را نمی‌خواستند! جهت ماستمالی این سهل انگاری به بعضی رسانه‌ها خط دادند که مقصر اصلی باشگاه بوده که برای آنها بلیت اردوی ترکیه را نگرفت. این یک دروغ بزرگ بود چون این دو برادر از وقتی فهمیدند استقلال هر دو نفرشان را در کنار هم نمی‌خواهد پاسخ تلفن استقلالی‌ها را ندادند.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز