خبرگزاری کار ایران

تراکتورسازی به دنبال لغو محرومیت دو بازیکن جنجالی

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۷۶۸

باشگاه تراکتورسازی تبریز قرار است به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال نامه اعتراضی را در پی محرومیت دو بازیکنش ارسال کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ماجرای درگیری دو بازیکن تراکتورسازی در رختکن این تیم در هفته نهم لیگ برتر موجب شد تا کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به این موضوع ورود کرده و پیش از دیدار سرخپوشان تبریزی برابر پیکان حکم را به باشگاه ابلاغ کند.

این حکم که پیش از بازی حساس مقابل پیکان به تراکتورسازان ابلاغ شد به عقیده این باشگاه موجب بر هم ریختن تمرکزشان شده و همین موضوع باعث می‌شود تا به کمیته اخلاق اعتراض کنند.

بر اساس حکم کمیته اخلاق عارف آغاسی دو ماه محرومیت تعلیقی دارد، به این صورت که مشکلی برای همراهی تیمش ندارد؛ ولی در صورت تکرار تخلف دو ماه محرومیتش فعال می‌شود. همچنین مهدی کیانی 6 ماه محرومیت برایش در نظر گرفته شد؛ به این صورت که دو ماه نمی تواند برای تراکتورسازی به میدان برود و 4 ماه محرومیت تعلیقی نیز خواهد داشت. در صورتی که کیانی تخلف دیگری را مرتکب شود، محرومیتش از دو ماه به 6 ماه افزایش می یابد.

در این راستا قرار است جلسه‌ای در باشگاه تشکیل شود و در صورت صلاحدید سردار آجورلو، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی، اعتراض تبریزی‌ها به کمیته اخلاق فدراسیون ارسال شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز