خبرگزاری کار ایران

نصب ۳ هزار کنتور هوشمند برق در استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۴۳۵

سرپرست شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال براساس برنامه ابلاغی از سهمیه ۵۰ هزار دستگاه نصب کنتور هوشمند قرار است در استان اردبیل نیز ۳ هزار دستگاه از این کنتورها نصب شود.

به گزارش ایلنا، حسن محمدی در جمع خبرنگاران گفت: ما در این زمینه با همراهی مدیران برق شهرستان ها تلاش می کنیم تا به اهداف کمی و کیفی تعیین شده در این حوزه دست یابیم.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲ هزار کنتور هوشمند نصب شده و مابقی سهمیه استان نیز تا پایان امسال نصب می شود خاطرنشان کرد:  با نصب کنتورهای هوشمند به صورت آنلاین اطلاعات دقیقی ازمیزان مصرف و مقدار ولتاژ ومیزان جریان  ،ضریب توان و اکثر پارامترهای انرژی و توان  در بخش مشترکین دیماندی بخصوص کشاورزی و صنایع داشته باشیم  تا یک شرایط بهینه و مدیریت شده ای  را در استفاده از انرژی برق شاهد و ناظر باشیم.

سرپرست شرکت توزیع برق استان اردبیل دومین رویکرد شرکت توزیع برق استان اردبیل را در تحقق شعار سال، احداث و توسعه نیروگاه های حرارتی اعم از CHP و خورشیدی اعلام و بیان داشت: در کشور قرار است به ظرفیت ۴ هزار و ۲۱۹ مگاوات انرژی از این نیروگاه ها راه اندازی شود که سهم استان اردبیل ۶ مگاوات توسعه نیروگاه CHPبوده که ما امسال در هفته دولت این سهمیه را در قالب پروژه شهید بالازاده انگوت گرمی افتتاح و راه اندازی کردیم.

 محمدی افزود: بالاتر از این سهمیه ما ۵ مگاوات تولید انرژی زمین گرمایی را نیز برای خودمان در نظر گرفتیم که امیدواریم در منطقه مشگین شهر به این هدفگذاری دست پیدا کنیم.

وی از آمادگی شرکت توزیع برق استان اردبیل برای سرمایه گذاری در بخش CHP و نیروگاه های خورشیدی اشاره و خاطرنشان کرد: در حال حاضر به ظرفیت ۲۵۰ کیلووات در نمین مزرعه خورشیدی با پیشرفت ۶۰ درصد در حال اجراست.

سرپرست شرکت توزیع نیروی  برق استان اردبیل با بیان اینکه قرار است به ظرفیت ۶۰ مگاوات سرمایه گذاری در حوزه نیروگاه CHP و ۱.۵ مگاوات در بخش خورشیدی به انجام رسد تصریح کرد: با سرمایه گذاری بخش خصوصی احداث یک نیروگاه خورشیدی ۱ مگاواتی و یک نیروگاه   CHP۲۰ مگاواتی به تازگی آغاز شده است.

محمدی همچنین به احداث ۶ پست ۶۳ و ۲۳۰ کیلوولت اشاره کرد و گفت: این پست های فوق توزیع نیز با پیشرفت ۶۵ درصد در حال انجام است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز