خبرگزاری کار ایران

دوره حقوق ورزشی مسئولین ورزش کارگری پایان یافت

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۴۱۱

دوره آموزشی حقوق ورزشی ویژه مسئولین ورزش کارگری سراسر کشور که از شنبه گذشته درمحل مرکز تعلیمات و حفاظت بهداشت فنی کار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی واقع در یافت آباد تهران تشکیل شده بود عصر امروز به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا ؛ در این دوره علاوه بر مسئولین ورزش کارگری استانها ؛ دکتر رمضی مدیر کل امور ورزشی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ؛ احمد اسناوندی معاون وی و کارشناسان اداره کل امور ورزشی به همراه حامد حاجی پور مدیر مجموعه ورزشی شهید معتمدی نیز حضور داشتند.

 استاد این دوره  دکتر شاه منصوری از اساتید حقوق ورزشی بود که عصر امروز و پس از یک هفته تدریس در کلاس فوق از حاضرین امتحان پایان دوره گرفت و در آینده نمرات خود را اعلام خواهد کرد.

حاضرین در این کلاس ضمن استقبال از برگزاری این دوره های آموزنده و بسیار مفید از فرصت استفاده کردند و جلسات مشترک و متعددی را با یکدیگر و با مدیر کل امور ورزشی وزارت متبوع پیرامون اهداف بزرگ و راههای توسعه ورزش های کاربردی کارگران و هچنین تداوم جشنواره های تفریحی ورزشی برگزار کردند.

شرکت کنندگان در دوره حقوق ورزشی همچنین دوشنبه شب در ضیافت افطاری اداره کل امور ورزشی در ورزشگاه کارگری شهید معتمدی برگزارحضور یافتند وسپس از امکانات ورزشگاه زیبای شهید معتمدی بازدید به عمل آوردند.

دیدار دوستانه فوتبال هم به همت اداره کل امور ورزشی و مدیریت و کارکنان  مجموعه شهید معتمدی دوشنبه شب در مجموعه برگزار شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز