خبرگزاری کار ایران

استاندار جدید مرکزی ؛

هرجا اعتدال باشد دو دستگی‌ها برطرف می شود

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۳۷۰

مراسم معارفه استاندار مرکزی با حضور وزیر کشور، معاون سیاسی وزارت کشور، مجمع نمایندگان استان و نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.

به گزارش ایلنا استاندار جدید استان مرکزی در این مراسم گفت:  مشی من مشی اعتدال است و اعتقاد دارم هر جائی که اعتدال حاکم باشد خیلی از  اختلاف و دو دستگی‌ها برطرف می شود و تاریخ انقلاب اسلامی و تاریخ معاصر ایران در صد سال گذشته نشان داده است، خیلی از کارها با وحدت ، انسجام ، یک دلی و یک رنگی برطرف می شود ولی اگر همه ثروت عالم و امکانات فراوان را داشته باشیم و وحدت و انسجام نباشد همه این منابع را حتما هدر خواهیم داد.

سید علی آقازاده افزود:خواهش من از همه عزیزان، مسئولان ، مردم ، گروه‌های سیاسی این است که با توجه به شرایط سیاسی ، اقتصادی ،اجتماعی و فرهنگی کشور  دست در دست هم  دهیم و استان مرکزی و ایران اسلامی را آنچنان که باید و شاید و آنچنان که در شان این مردم است بتوانیم با یک توسعه پر جهش و شتاب به سمت تعالی و پیشرفت حرکت دهیم.

وی ادامه داد: سعی  ما بر این  است که گروه‌های سیاسی همسو، شناسنامه‌دار و گروه‌های سیاسی که مورد تایید قانون و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند را با تلاش و برنامه ریزی که خواهیم کرد بتوانیم چه بیشتر به هم نزدیک کنیم.

استاندار مرکزی گفت:  از همه مردم و کارگران عزیز باید بابت تاخیر در پرداخت ها عذرخواهی کنیم در جلسه هیات دولت در هفته گذشته رئیس جمهوری درارتباط با مشکلات استان مرکزی این نکته را خاطر نشان کردند که  اعضای دولت و  وزرای مرتبط با مسائل صنعت و کارگری استان همکاری نزدیک را با استان و  استانداری داشته باشند  تا در اسرع وقت  مشکلات را برطرف نمائیم.

آقازاده بیان کرد: همه باید تلاش کنیم از ظرفیت های دیگر استان  مانند جوانان، بانوان، انجمن های مردم نهاد، سمن ها، ستادهای مردمی دکتر روحانی در سراسر استان که منابع بزرگی از تجربه و ذخیره های این استان هستند استفاده بیشتری کنیم.

در این نشست که با حضور رحمانی فضلی وزیر کشور برگزار شد سیدعلی آقازاده به عنوان استاندار مرکزی معرفی و از خدمات محمود زمانی قمی استاندار سابق این استان تقدیر شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز