خبرگزاری کار ایران

مرگ یک محیط بان مرندی در تصادف رانندگی

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۳۳۳

بامداد روز گذشته، یک کارگر محیط بان حیات وحش در شهرستان مرند بر اثر تصادف جانش را از دست داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سه شنبه شب ( ۲۴ مهر ماه) ناصر رحیم نیا، کارگر محیط بان حیات وحش منطقه کیامکی شهرستان مرند حین ماموریت در مسیر پاسگاه محیط بانی با یک خودروی سواری تصادف کرد و در نهایت بامدار روز گذشته جان خود را از دست داد.

رحیم نیا ۳۴ ساله ، اهل روستای چبقلو شهرستان بناب بود .

در این خصوص  حمید قاسمی (مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی) گفته است:این محیط بان حین گشت زنی در منطقه حفاظت شده کیامکی دچار حادثه تصادف با یک خودرو سواری شده است.

به گفته وی ،بعد از وقوع حادثه پیکر آقای رحیم نیا به بیمارستان شهر مرند منتقل شده اما وی  بامداد دیروز روز سه شنبه (۲۵ مهر ماه) بر اثر شدت جراحت  جان خود را از دست داد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی در ادامه تاکید کرد: منتظر  تصویب لایحه جامع حمایت از محیط بانان در مجلس شورای اسلامی هستیم تا بتوانیم بخشی از تلاش های بی ادعای حافظان طبیعت را جبران و امکان حمایت بیشتر از خانواده های این عزیزان را فراهم کنیم.

طبق اظهارات وی این پنجمین محیط‌بان آذربایجان شرقی است که در محل کارش بر اثر حوادث مختلف جان خود را از دست می دهد و علاوه بر این تعداد، چهار محیط بان دیگر نیز تاکنون در محل کارشان جانباز شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز