خبرگزاری کار ایران

واعظی در جمع خبرنگاران:

باید اختلاف‌های داخلی را کنار گذاشت/ رئیس‌جمهور فرانسه اوایل سال ۲۰۱۸ به تهران سفر می‌کند

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۲۹۲

رئیس دفتر رئیس کشور درباره سخنان ترامپ و تحریم های جدید گفت: تحریم جدید ایجاد نشده استالبته البته دولت و دستگاه دیپلماسی باید تلاش کنند که با تحریم مواجه نشویم و تحریم های موجود را هم برداریم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، سیدمحمود واعظی در پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره این که برخی از مخالفان دولت معتقد هستند تحریم‌های کاستا به منزله پایان اقتصاد ایران است، گفت: تحریم جدید ایجاد نشده است، سخنان ترامپ، محتوی نداشت و بیشتر شعار و تکراری بود.

اتفاقی در بازار پس از سخنان ترامپ رخ نداد

وی ادامه داد: خوشبختانه هم کارآفرینان و اقتصاددانان در داخل کشور خوب تجزیه و تحلیل کردند و آنچه در بازار ارز و پول و اقتصاد بعد از سخنرانی ترامپ شاهد هستیم، این است که اتفاقی در بازار رخ نداده است و حتی در برخی از موارد بازار علامت‌های مثبت هم نشان داده است.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور افزود: البته طبیعی است که دولت و دستگاه دیپلماسی باید تلاش کنند که با تحریم مواجه نشویم و تحریم‌های موجود را هم برداریم.

باید اختلاف‌های داخلی را کنار گذاشت

واعظی تاکید کرد: البته تحریم نمی‌تواند بر اقتصاد کشور اثر نداشته باشد ولی این‌که آیا تحریم می‌تواند موضوع اقتصاد کشور را فلج کند؟ خیر، ما تا زمانی که کشوری داریم که مردم پشت سر رهبری و دولت هستند و انسجام و وحدت دارند، این‌گونه موارد باعث تاثیرات جدی نخواهد بود

وی در پاسخ به این سوال که آقای ناطق نوری بر این نکته تاکید دارند که نباید برخی در داخل با ترامپ هم‌صدا شوند آیا تحریم می‌تواند اختلاف داخلی ایجاد کند، اظهار داشت: بحث مهم این است وقتی هرکشوری با یک دشمن خارجی مواجه می‌شود مردم آن باید اختلافات داخلی خود را کنار بگذارد.

رئیس‌جمهور فرانسه اوایل سال ۲۰۱۸ به تهران سفر می‌کند

وی با خاطرنشان کرد: باید این اختلافات کنار گذاشته شود و در مقابل فشارهای خارجی یکصدا شویم تا بتوان هم توطئه‌ها را خنثی کرد و هم روش‌هایی برای انزوای طرف مقابل در پیش گرفت.

رئیس دفتر رئیس جمهور از سفر امانوئل مکرون به تهران خبر داد و گفت: اوایل سال ۲۰۱۸ رئیس جمهور فرانسه به تهران سفر می‌کند.
 
 
باید اختلاف‌های داخلی را کنار گذاشت/ رئیس‌جمهور فرانسه اوایل سال ۲۰۱۸ به تهران سفر می‌کند
 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز