خبرگزاری کار ایران

می‌خواهیم از قعر جدول جدا شویم

فیروز کریمی: سپاهان پرمهره‌ترین تیم لیگ است/ علم غیب ندارم بدانم چند امتیاز می‌گیریم

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۲۷۳

سرمربی گسترش فولاد در خصوص دیدار مقابل سپاهان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، فیروز کریمی در نشست خبری پیش از بازی گسترش فولاد - سپاهان، اظهار داشت: بازی فردا حساس است، به دلیل اینکه سپاهان در دیدار قبلی‌اش از مخمصه‌ای که گیر کرده بود، خارج شد. ما هم قصد داریم از این شرایط خارج شویم. به عقیده من، سپاهان یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های لیگ برتر است و در خیلی از بازی‌هایش با بدشانسی روبه‌رو شده و نتوانسته است، نتیجه بگیرد. شما در آینده چیزهای زیادی از این تیم خواهید شنید. تیم ما هم خوب است. در این مدت وقت ما زیاد نبوده و متأسفانه جام حذفی هم بخش زیادی از وقت ما را گرفت. با توجه به اینکه بازی حذفی بیرون از خانه بود، چندین جلسه تمرینی ما را از بین برد.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز خاطرنشان کرد: قصد داریم فردا بازی خوب و باکیفیتی انجام دهیم. نتیجه هم دست خداست. به خاطر دارم در دیداری بین بارسلونا و چلسی، موقعیت‌های بارسلونا زیاد بود، اما چلسی برنده بازی شد. امیدوارم خدا ما را مورد لطف خود قرار دهد و بتوانیم از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم.

«باید سعی کنیم از تیم‌های میانه جدول خیلی فاصله نگیریم»، کریمی با بیان این جمله تصریح کرد: نمی‌توانیم بازیکنی را از لیست خارج و یا اضافه کنیم. ما چهار پنج بازیکن مصدوم داریم که در اختیارمان نیستند. با توجه به وضعیت تیم و اضافه شدن چند بازیکن، در نیم‌فصل دوم شاهد صعود تیم به رتبه‌های بالاتر خواهیم بود.

وی در خصوص اینکه چه برنامه‌ای تا پایان نیم فصل اول دارند و چند امتیاز می‌توانند جمع کنند، گفت: ما در نیم‌فصل دوم باید چند بازیکن بگیریم. تیم‌های دیگر طبیعتاً بازیکنان خوب‌شان را کنار نمی‌گذارند، اما ما برای شش هفت بازیکن در لیست‌مان جای خالی داریم. سعی می‌کنیم تیم‌مان را تقویت کرده و تلاش مان این است که بازیکنانی که وارد تیم می‌شوند، تأثیرگذار بوده و مشکلات‌مان را برطرف کنند. امیدوارم تا پایان فصل بازیکنی را از دست ندهیم. در نقل‌وانتقالات باید در پست‌هایی که نیاز داریم، اقدام به جذب بازیکنان کنیم. در ساختار دفاعی باید کار کنیم، چرا که یکی از ضعیف‌ترین ساختار دفاعی را داریم. در نیم‌فصل دوم تلاش خواهیم کرد که به ساختار خوبی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد افزود: در مورد اینکه چند امتیاز جمع می‌کنیم، باید بگویم علم غیب ندارم! اگر علم غیب داشتم، می‌رفتم سراغ چیزی که گران می‌شود و کار اقتصادی می‌کردم!

کریمی خاطرنشان کرد: در دیدار قبلی، نمایش خوبی داشتیم، اما متأسفانه حتی به تساوی هم دست پیدا نکردیم. حریف هم موقعیت خاصی نداشت، در شرایطی که ما موقعیت‌های خوبی داشتیم. اگر موقعیت‌های ما تبدیل به گل شوند، امتیازات خوبی جمع خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با اشاره به کار کردن در تبریز گفت: من اینجا کار کرده‌ام. باید قبول کنیم تبریز یکی از نقاط فوتبال خیز کشور ماست و خدمات زیادی به فوتبال‌مان کرده. هواداران اینجا فوتبال را می‌شناسند و به راحتی هم خوب و بد را تشخیص می‌دهند. این مسئله کار را برای ما کمی راحت‌تر می‌کند.

کریمی در مورد جذب بازیکنان مدنظرش در نیم‌فصل دوم گفت: ما نسبت به کمبودهای خود، بازیکن اضافه خواهیم کرد. روی بازیکنان امید هم حساب ویژه باز کرده‌ایم. اگر هواداران دنبال فوتبال خوب هستند، باید به ورزشگاه بیایند و فوتبالی را ببینند که لذت ببرند. قول نمی‌دهم، اما نوید می‌دهم که در آینده گسترش فولاد فوتبال خوبی را انجام خواهد داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز