خبرگزاری کار ایران

داوران پنجمین جایزه هنر و ادبیات محتشم مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۲۶۲

مسعود زنده روح کرمانی، سیف الله صمدیان و علی قلمسیاه بخش عکس «پنجمین جایزه هنر و ادبیات محتشم» راداوری می‌کنند.

به گزارش ایلنا، مسعود زنده‌روح کرمانی؛ دبیر بخش عکس «جایزه هنر و ادبیات محتشم» در کنار سیف الله صمدیان و ابراهیم صافی آثار بخش عکس را داوری خواهند کرد.

زنده روح کرمانی گفت: جایزه هنر و ادبیات محتشم در چهار دوره گذشته به تمام تعهدات خود عمل کرده و به همین دلیل مورد وثوق هنرمندان قرار گرفته است.

دبیر بخش عکس جایزه هنر و ادبیات محتشم تاکید کرد: بعد از داوری، تعدادی از آثار به نمایشگاه این جشنواره راه می‌یابند و سه اثر برگزیده و 7 اثر قابل تقدیر در مراسم اختتامیه معرفی خواهند شد.

زنده روح کرمانی با بیان راهکار مناسب تر برای افزایش تعداد آثار در جشنواره ها توضیح داد: می توان زمان اعلام فراخوان جشنواره ها را بیشتر کرد تا هنرمندان بتوانند در مدت زمان بیشتری به خلق ایده و اثر بپردازند تا در نهایت نتایج بهتری را در تمام جشنواره ها شاهد باشیم.

پنجمین جایزه هنر و ادبیات محتشم آبان ماه سالجاری به همت اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی برگزار می‌شود.

همچنین شرکت کنندگان می توانند آثار خود را تا 14 آبان ماه به آدرس honariershad@gmail.com ارسال کنند و  در صورت نیاز با شماره 88897415 تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز