خبرگزاری کار ایران

عکس‌های «آرنو فیشر» در ایران به نمایش درمی‌آید

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۲۰۲

نمایشگاه عکس‌های آرنو فیشر، عصر جمعه ۲۸ مهر، در گالری راه ابریشم افتتاح می‌شود.

به گزارش ایلنا، نمایشگاه عکس‌های آرنو فیشر به همت گالری راه ابریشم و بخش فرهنگی سفارت آلمان برگزار می‌شود. نمایشگاه عکس‌های آرنو فیشر، عصر جمعه ۲۸ مهر در گالری راه ابریشم افتتاح می‌شود.

نمایشگاه گردان این رویداد، آندریاس روست دستیار سابق فیشر است که امروز نیز به عنوان یک عکاس مشهور شناخته می‌شود. پیش از افتتاح، آندریاس روست یک بررسی از نمونه کارها را با الهام از روش آموزش آرنو فیشر برگزار خواهد کرد که این بررسی پنجشنبه ۲۷ مهر انجام خواهد شد.

آرنو فیشر یکی از عکاسان برجسته و یکی از تاثیرگذارترین سخنرانان عکاسی قرن ۲۱ آلمان بود. کار او به عنوان مدرس در زمینه عکاسی در شهرهای لایپزیگ، دورتموند و برلین، سه نسل از عکاسان را  نه تنها در شرق آلمان، بلکه در غرب نیز تحت تاثیر قرار داد.

عکس‌های فیشر بخشی از حافظه فرهنگی آلمان است. اگرچه او در جامعه بسته جمهوری دموکراتیک آلمان شرقی کار می‌کرد، کارهایش توانست در عرصه بین‌المللی به رسمیت شناخته شود. آثار او با یک مشخصه شاعرانه‌ای توصیف می‌شوند که به راحتی مرزهای ایدئولوژیک را نقض می‌کند.

این نمایشگاه تا ۱۵ آبان ماه برپاست و علاقه‌مندان برای بازدید می‌توانند به نشانی بلوار کشاورز، بین خیابان وصال و قدس، شماره ۲۱۰، ساختمان تکنوآجر مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز