خبرگزاری کار ایران

اجرایی برنامه های HSEE در ارتقاء سطح کیفی شهرک صنعتی نظر آباد

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۱۸۰

بازدید کارشناسان HSEE و مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی البرز از ایستگاه آتش‌نشانی شهرک صنعتی نظرآباد انجام شد

 

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز جهنگیر شاهمرادی طی بازدید میدانی که به همراه کارشناس HSEE شرکت شهرکهای صنعتی از ایستگاه آتش‌نشانی شهرک صنعتی نظرآباد داشت ، اظهار کرد: برنامه هایی در ارتقا سطح کیفی این شهرک انجام شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های انجام شده افزود: برگزاری جلسه مشترک با فرمانده ایستگاه و مدیر اجرایی شرکت خدماتی، بازدید کامل از ایستگاه و خودرو آتش‌نشانی، انجام تست‌های مختلف از قبیل: تست آمادگی جسمانی، تست مانیتورینگ، تست سرعت عمل، تست باز کردن و جمع نمودن شلنگ آتش‌نشانی از جمله این برنامه‌ها بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز با بیان اینکه در این بازدید تمامی پرسنل هر سه شیفت ایستگاه به همراه فرمانده ایستگاه حضور داشتند، عنوان کرد: در پایان این بازدید مقرر شد برخی تجهیزات و وسایل ورزشی از طریق شرکت خدماتی شهرک برای پرسنل زحمتکش آتش‌نشان فراهم گردد.

شاهمرادی با اشاره به زحمات پرسنل آتش نشانی گفت: در جلسه مشترکی مقرر شد برخی تجهیزات و وسایل ورزشی از طریق شرکت خدماتی شهرک برای پرسنل زحمتکش آتش‌نشان تهیه و در اختیار آنها قرار گیرد.

وی ادامه داد: در این جلسه به مناسبت روز آتش‌نشانی و ایمنی از فرمانده و پرسنل ایستگاه آتش‌نشانی تقدیر و تشکر بعمل آمد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز