خبرگزاری کار ایران

دیدار رئیس شورای‌شهر با اعضای تعاونی مصرف کارکنان شهرداری رشت

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۱۷۰

اعضای هیئت مدیره تعاونی مصرف کارکنان شهرداری رشت با رئیس شورای اسلامی شهر رشت دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش ایلنا از رشت، در این دیدار با اشاره به اینکه پیگیری مشکلات مالی و شغلی پرسنل شهرداری رشت هستیم گفت: تعاونی مصرف کارکنان شهرداری رشت مدتها است که معاملات کلانی نداشته‌اند اما سازمان مالیاتی بدون اطلاع از این شرایط، مالیات هنگفتی برای شرکت تعاونی منظور کرده‌است .

سید امیر حسین علوی افزود: به علت عدم پرداخت به موقع مالیات توسط شرکت تعاونی حکم ممنوع المعاملاتی برای اعضای هیئت مدیره شرکت صادر شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت تاکید کرد: رفع مشکلات پیش روی شرکت تعاونی مصرف کارکنان جزو اولویت‌های شورا و شهرداری است و حتما به این مبحث خواهیم پرداخت.

مهدی کمالی راد افزود: سازمان مالیاتی بطور مستقیم مالیات برای شرکت تعاونی  محاسبه می‌کند این در حالی است که زیر مجموعه شهرداری رشت هستیم.

وی با بیان اینکه در گذشته تعاونی مصرف شهرداری رشت بالغ بر 700 نفر نیرو در اختیار داشت تصریح کرد: بعد از واگذاری جذب نیرو به شرکتهای خصوصی شرکت تعاونی به یک واحد کوچکتر تبدیل و در حال حاضر نیروی اندکی در اختیار تعاونی است.

کمالی راد خواستار پرداخت مطالبات معوقه تعاونی مصرف از سوی شهرداری مرکز شد و بیان کرد: متاسفانه مطالبات شرکت تعاونی به صورت خرد و با تاخیر پرداخت می شود و این موضوع مشکلاتی ایجاد کرده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز