خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته مخابرات مجلس:

تقویت ارتباط با دانشگاه‌ها، مهم‌ترین نقطه قوت همراه اول است

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۹۴۰

رئیس کمیته مخابرات و ارتباطات مجلس شورای اسلامی، مهمترین نقطه قوت اپراتور اول در نمایشگاه تلکام را تقویت ارتباط با دانشگاه ها عنوان کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از  اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، رمضانعلی سبحانی‌فرد در بازدید از سالن همراه اول در نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۷ با اشاره به حضور متفاوت اپراتور اول در این نمایشگاه اظهار داشت: رویکرد متفاوت همراه اول در تحقق شعار ارتباط صنعت و دانشگاه کاملاً مشهود بوده و امضای تفاهم همکاری این اپراتور با دانشگاه های مختلف در این زمینه قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اهداف برگزاری نمایشگاه تله کام خاطرنشان کرد: این نمایشگاه میدان رقابت و محلی برای استفاده از تجربیات فعالان این حوزه است و با توجه به اینکه صنعت ارتباطات صنعتی پویا، جوان و نو است برگزاری تلکام می تواند رشد سریع و در حال تغییر این صنعت را به بهترین نحو، اطلاع رسانی کند.

سبحانی فر با اشاره به تغییراتی که در این نمایشگاه نسبت به سال های گذشته دیده می شود، گفت: شرکت های ایرانی به این بلوغ رسیده اند که بدون حرکت به سمت سرویس های جدید و خدمات ارزش افزوده و جلب رضایتمندی مشتری نمی توانند در این بازار دوام بیاورند و به همین دلیل رویکرد حضور نمایشگاهی خود را تغییر داده اند.

وی با اشاره به اقدام تحسین برانگیز همراه اول در ایران تلکام ۲۰۱۷ مبنی بر تقویت ارتباط با دانشگاه ها گفت: امروز اگر بخواهیم به معنای واقعی اقتصاد دانش بنیان دست یابیم، باید ارتباط بین صنعت و دانشگاه و شرکت های دانش بنیان را فراهم کنیم. 

رئیس کمیته مخابرات مجلس ادامه داد: از سوی دیگر همراه اول با ایجاد شرکت سرمایه گذاری، به سمت تجاری سازی و تولید انبوه در حوزه ارتباط با دانشگاه در حال حرکت است که رویکرد بسیار خوبی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز