خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی خبرداد:

کاهش 4 درصدی تلفات جاده‌ای/ شناسایی بیش از 3 هزار نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های کشور

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۹۰۶

فرمانده نیروی انتظامی از کاهش 4 درصدی تلفات جاده‌ای در کشور خبرداد.

به گزارش ایلنا، سردار حسین اشتری در همایش تجلیل از نمونه‌های ترافیکی راکبان و رانندگان قانونمند پلیس راهور استان اصفهان، گفت: در این مدت تلفات جاده‌ای کشور 577 نفر معادل چهار درصد در مقایسه با مدت مشابه کاهش یافته است.

اشتری بر تلاش در زمینه کاهش سه هزار و ۴۰۰ نقطه حادثه‌خیز موجود در جاده‌های کشور تاکید کرد و گفت: تامین امنیت و آسایش مردم مهمترین وظیفه نیروی انتظامی است.

وی بهترین فرماندهان کشور از جمله شهیدان ردانی پور، حاج حسین خرازی و میثمی در دوران دفاع مقدس را از شهر اصفهان نام برد و افزود: شهید حججی به فرموده رهبر معظم انقلاب حجتی برای کشور ما بود و تاثیر معنوی و فرهنگی در داخل و خارج از کشور به وجود آورد و یاد وی، یاد رشادت و ایثارگری است.

فرمانده نیروی انتظامی برقانون مدار و پیشگام‌تر بودن استان اصفهان در عرضه ترافیک در مقایسه با دیگر استان‌ها تاکید کرد و گفت: تجلیل از قانون مدران در عرصه ترافیک بسیار مهم است.

وی همچنین اطلاع رسانی، فرهنگ سازی، تقویت صنعت خودرو و برطرف کردن مناطق حادثه خیز را در روند کاهشی تلفات جاده‌ای موثر دانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز