خبرگزاری کار ایران

تلفیقی از نستعلیق و نقاشی‌های آبستره در یک نمایشگاه

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۸۰۷

نمایشگاه آثار نقاشیخط رضا عمادی در فرهنگسرای نیاوران گشایش می‎یابد.

به گزارش ایلنا، آیین گشایش نمایشگاه نقاشیخط رضا عمادی، جمعه 28 مهرماه ساعت 17 در گالری شماره 2 فرهنگسرای نیاوران برگزار می‎شود.

در این نمایشگاه ۱۲ اثر نقاشیخط رضا عمادی، با تکنیک اکریلیک روی بوم به نمایش گذاشته خواهد شد. آثار این مجموعه طی 10 ماه و در سال گذشته توسط این هنرمند خلق شده‎اند.

عمادی در آفرینش این آثار بر نمایش بریده کلمات خط نستعلیق و سیاه مشق در خوشنویسی و البته نیم نگاهی به تکنیک‎های نقاشی آبستره تاکید داشته است. تمامی آثار این مجموعه در فضایی به سیاق نقاشی دکوراتیو یا تزیینی خلق شده‎اند. این هنرمند در خلق این آثار تاکیدی بر خوانش و معنی کلمات ندارد. عمادی در این نمایشگاه  کوشیده است تا تجربه سی ساله خود را در به تصویر کشیدن خط و نقش و رنگ بدون نیاز به معنی و مفهوم خاص به نمایش بگذارد.

نمایشگاه نقاشی خط رضا عمادی جمعه 28 مهرماه در گالری شماره 2 فرهنگسرای نیاوران گشایش می‎یابد. این نمایشگاه تا 8 آبان برپاست. علاقمندان می‎توانند جهت دیدار آثار این نمایشگاه در روز‎های عادی از ساعت 10 الی 20 و در روزهای تعطیل از ساعت 14 الی 20 به فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز