خبرگزاری کار ایران

بیمه رایگان سپرده ­گذاران بانک آینده

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۷۶۵

بانک آینده درراستای توجه به نیازهای مشتریان و ارزش آفرینی هر چه بیشتر برای آن‎ها، طرح بیمه رایگان سپرده‎گذاران را از تاریخ 1396/07/22، در شعب خود عملیاتی نمود.

به گزارش ایلنا، طرح بیمه رایگان سپرده­ گذاران بانک آینده،خدمت نوینی است که ازسوی بانک آینده به پاس همراهی ووفاداری مشتریان گران قدر، به آنها عرضه می­شود. دراین طرح، سپرده ­گذاران بانک آینده، به ­صورت رایگان و باشرایط ویژه، تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی(جبران هزینه‌های بستری در بیمارستان)، بیمه آتش سوزی منازل مسکونی، بیمه عمر و حوادث از طریق شرکت بیمه رازی،قرارمی‌گیرند. هر یک ازمشتریان ارجمند بانک آینده، درصورتی که دارای انواع سپرده بلندمدت یک­ساله بامجموع مبالغ۵۰(پنجاه) میلیون ریال وبیشتر تا سقف 200 (دویست) میلیون ریال باشند؛ به ­طورخودکارتحت پوشش بیمه آتش سوزی قرارخواهندگرفت. ضمناً کلیه مشتریانی که موجودی سپرده آنها نزد بانک آینده، بین 200 (دویست) الی 500 (پانصد) میلیون ریال باشد؛ از مزایای بیمه آتش سوزی منازل، بیمه عمر و حوادث و در صورتی که سپرده آنهابیش از۵۰۰(پانصد) میلیون ریال باشد؛ علاوه بر بیمههای: آتش سوزی منازل و بیمه عمر وحوادث؛ ازخدمات بیمه درمان تکمیلی نیز بهره‌مند خواهندگردید.

شایان ذکر است؛ این طرح در سه سطح برنزی، نقره­ای و طلایی، با توجه به مبلغ سپرده ­گذاری بلند مدت و با امتیازات مختلف، برای مشتریان بانک آینده در نظر گرفته شده است.

از مشتریان عزیز، درخواست می‎گردد؛ برای کسب اطلاعات بیشتر به شعب مراجعه و یا با مرکز ارتباط بانک آینده به شماره 27663200-021 تماس حاصل فرمایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز