خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد گیلان:

«فرهنگ و هنر» و «صنعت، معدن و تجارت» پیوندی ناگسستنی دارند

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۷۴۲

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: مقوله های «فرهنگ و هنر» و «صنعت، معدن و تجارت» پیوندی ناگسستنی دارند.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، به همراه معاونین، روسای ستادی و جمعی از کارکنان این اداره کل در دفتر کار رئیس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان حضور یافت.

فیروز فاضلی در این دیدار با تبریک به فرهاد دلق پوش برای انتصابش به عنوان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، با اشاره به سابقه فرهنگی وی و دوره مدیرتش در مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، اظهار کرد: یقیناً این پیشینه فرهنگی و هنری می تواند منجر به عملکرد موفق شما در پست جدیدتان باشد.

 وی با بیان این که مقوله های «فرهنگ و هنر» و «صنعت، معدن و تجارت» پیوندی ناگسستنی دارند، تصریح کرد: شناخت این پیوند و استفاده صحیح از آن می تواند موجب پیشرفت و رشد اقتصادی جامعه شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ادامه داد: خوشحالم که درک صحیحی از حوزه فرهنگ و هنر دارید و می توانید این پیوند را به درستی برقرار کنید برای مدیریت این سازمان انتخاب شدید.

فاضلی در پایان با تاکید بر حمایت های معنوی خود و همکارانش در مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از صنعت، معدن و تجارت استان، برای ریاست جدید این سازمان آرزوی موفقیت کرد.

دلق پوش نیز در این دیدار ضمن تشکر از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و همکاران قدیمی خود در این اداره کل، ابراز امیدواری کرد: با انعقاد تفاهم نامه های مشترک و گسترش همکاری های دو دستگاه بتوانیم گامی موثر در پیشبرد اهداف و پیشرفت استان برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز