خبرگزاری کار ایران

از سوی پلیس راه استان مازندران اعلام شد؛

اعمال محدودیت‌های ترافیکی از فردا ۲۶ مهر در جاده‌های مازندران

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۷۱۰

محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران از فردا چهارشنبه ۲۶ مهرماه بمدت چهار روز اعمال می‌شود.

به گزارش ایلنا از ساری ،مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی از روز چهارشنبه ۲۶ تا روز شنبه ۲۹ مهر ماه در جاده‌های  مازندران اعمال می‌شود.

تردد موتور سیکلت‌ها به جز موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۲۶ تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۹ مهرماه از جاده های کرج به چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است.

جاده کندوان:

تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۴ بعدازظهر جمعه ۲۸ مهرماه تا ساعت ۲۴ از کرج به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ بعدازظهر روز جمعه تا ساعت ۲۴ از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

جاده هراز:

آمد و شد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۲۶ مهرماه و از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه ۲۷ و ۲۸ مهرماه از جاده هراز ممنوع است.

جاده سوادکوه:

در جاده سوادکوه هم تردد همه تریلر‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ فردا از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز