خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران خبرداد:

راکبان موتور سیکلت 27 درصد کشته شدگان حوادث رانندگی در مازندران

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۷۰۴

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران، گفت: 27 درصد کشته شدگان حوادث رانندگی در شش ماهه نخست امسال را راکبان موتورسیکلت تشکیل می دهند .

به گزارش ایلنا از ساری ، به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"مهدی باقری" بااعلام این خبر، افزود: با توجه به وضعیت جغرافیایی و شرایط خاصی که مازندران از نظر طبیعی نسبت به سایر استان های دیگر در کشور دارد، هر ساله در فصول مختلف مسافران زیادی از جاده‌های مواصلاتی این استان تردد دارند و از این رو از ابتدای سال تا پایان شهریورماه جاری شاهد افزایش 12 درصدی سفر به استان نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم.

وی از کاهش 15درصدی کشته شدگان حوادث رانندگی در معابر عمومی و خیابان های شهری در شش ماهه نخست امسال خبر داد و افزود: رعایت قوانین ومقررات راهور و ارتقاء فرهنگ ترافیک نقش مهمی در کاهش این آمار داشته است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران، گفت: با توجه به اینکه به فصول سرد سال رسیده‎ایم؛ رانندگان باید نسبت به تجهیز خودروی خود اقدام کنند، بخاری، زنجیرچرخ، برف ‌پاکن، چراغ راهنما و سایر بحث‌های فنی خودرو را چک کنند تا دچار مشکل نشوند.

سرهنگ باقری با بیان اینکه براساس آخرین آمار، 57 درصد کشته شدگان حوادث رانندگی را عابران پیاده هستند، اظهار داشت: ضمن اینکه از خدمات شهرداری های استان قدردانی می کنیم، از آنها می‌خواهیم که در بحث بهسازی پیاده‌ روها نیز دقت لازم را داشته باشند.

وی گفت: در 6 ماه نخست امسال 27 درصد کشته شدگان حوادث رانندگی در مازندران را راکبان موتورسیکلت تشکیل داده اند. 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران درباره خودروهای سرویس مدارس نیز اظهار داشت: امسال نشست‎های خوبی را با آموزش و پرورش در این زمینه داشتیم و همه سرویس‎های مدارس در یک چارچوب نظام‌مند ساماندهی شده‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز