خبرگزاری کار ایران

بقایی پیش از ورود به دادگاه؛

دیروز از غیرعلنی بودن دادگاه مطلع شدیم / هر اتهامی در این پرونده وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۶۳۹

معاون رییس‌جمهوری در دولت دهم با بیان اینکه باوجود درخواست برای برگزاری دادگاهش به‌صورت علنی، روز گذشته از غیرعلنی بودن این دادگاه مطلع شده، در تشریح عناوین اتهامی خود در پرونده گفت که در این پرونده، همه‌چیز وجود دارد!

به گزارش ایلنا، حمید بقایی پیش از ورود به دادگاه ویژه کارکنان دولت با حضور در جمع خبرنگاران اعلام کرد: روز گذشته از غیرعلنی بودن جلسه دادگاه مطلع شدیم.

وی گفت: تقاضای برگزاری دادگاه به صورت علنی را داده بودیم که به آن رسیدگی نشد و دادگاه غیرعلنی برگزار می‌شود.

معاون رییس‌جمهوری در دولت دهم در پاسخ به این سوال که علت غیرعلنی برگزار شدن دادگاه چیست، عنوان کرد: شما بگویید چه دلیلی می‌تواند داشته باشد؟!

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره عناوین اتهامی‌اش در پرونده، گفت: همه‌چیز در این پرونده وجود دارد.

معاون رییس‌جمهوری خاطرنشان کرد: پس ازخروج از دادگاه همه‌چیز را به سمع و نظرتان می‌رسانم.

بقایی در پاسخ به این سوال خبرنگاران که شرح جلسه را در جمع خبرنگاران اعلام می‌کند یا از طریق کانال تلگرام «دولت بهار» اطلاع‌رسانی خواهد  کرد، گفت: اگر اینجا امکان‌پذیر شد، همین‌جا عرض می‌کنم؛ وگرنه از طریق کانال دولت بهار اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز