خبرگزاری کار ایران

درخشان: داور تحت تاثیر جوسازی کنار زمین بود/ وقت‌کشی نمی‌کردیم

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۰۶۹

سرمربی نفت تهران از شکست مقابل صنعت نفت آبادان می‌گوید.

به گزارش ایلنا، حمید درخشان پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل صنعت نفت آبادان گفت: هر دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند و باید به نفت آبادان تبریک بگویم. صنعت نفت با تلاش بیشتر و تجربه‌ای که داشت توانست این بازی را به سود خود به پایان ببرد. از بازیکنانم راضی هستم و فکر می‌کنم بازی خوبی ارائه دادند. فرصت خوبی هم در دقایق پایانی به دست آوردیم که متأسفانه نتوانستیم از آن استفاده کنیم.

وی ادامه داد: در دقیقه 13 هم گلی به ثمر رساندیم که فکر می‌کنم سالم بود. به نظر من اشتباه داوری باعث شد این گل مردود اعلام شود و از کارشناسان می‌خواهم این صحنه را بررسی کنند. می‌خواهم به داوران بگویم که دقت خود را بالا ببرند و کمتر تحت تأثیر جو کنار زمین قرار بگیرند. به صنعت نفت بابت این پیروزی تبریک می‌گویم و امیدوارم در دیدارهای بعدی با توجه به اینکه تغییراتی در تیم داشتیم شکل بهتری به خود بگیریم.

سرمربی نفت تهران تصریح کرد: از بازیکنانم راضی هستم که تلاش زیادی در این بازی کردند. به خاطر تجربه بازیکنان حریف از این تیم عقب افتادیم و از زحمات آنها تشکر می‌کنم.

درخشان در پاسخ به این پرسش که به نظر می‌رسید بازیکنانش در این بازی وقت تلف می‌کنند، گفت: تیمی که عقب است وقت تلف نمی‌کند.

وی در خصوص میانگین سنی بالای تیم نفت تهران خاطرنشان کرد: شما به ما حق بدهید. 3 روز مانده به شروع مسابقات تیم را جمع کردیم و این بازیکنان را آوردیم که تیم از بین نرود و حذف نشود و به لیگ قهرمانان آسیا برسد. بدنسازی نداشتیم و اردوی تدارکاتی هم برگزار نکردیم و تا همین جا هم کار بزرگی انجام دادیم.

سرمربی نفت تهران در خصوص عملکرد مجتبی حقدوست گفت: او سرعت بالایی دارد و می‌تواند به تیم ملی هم دعوت شود. حقدوست بازیکن خیلی خوبی است اما باید جثه قوی‌تری داشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز