خبرگزاری کار ایران

بازی با استقلال بازیکنانم را به خودباوری رساند

نظرمحمدی:گل سایپا آفساید بود

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۰۶۵

سرمربی سپیدرود مدعی شد گل محمد عباس زاده در شرایط آفساید زده شده است.

به گزارش ایلنا، علی نظرمحمدی پس از تساوی ارزشمند  تیمش مقابل سایپا در نشست خبری اظهار داشت: بازی را باید به دو نیمه تقسیم کرد. نیمه اول می‌شود گفت با اقتدار به تیم سایپا تعلق داشت اما در نیمه دوم ما مسلط به بازی بودیم و موفق شدیم گل تساوی را هم وارد دروازه حریف کنیم.در نیمه دوم بازی کاملاً در اختیار ما بود اما هر از گاهی تیم سایپا در ضد حملات خطرساز می‌شد. این موضوع هم طبیعی است چون ما کاملاً در حمله بودیم.

وی ادامه داد: تلاش بازیکنانم در این بازی خوب و این مساوی حاصل تلاش شاگردانم بود. از همه آنها بابت تلاش‌شان تشکر می‌کنم. امسال دست خالی وارد مسابقات لیگ شدیم، هیچ اسپانسر و حامی مالی نداشتیم. الان نزدیک به یک ماه است که  یک چک دست بازیکنان تیم‌مان داریم اما هنوز نتوانستیم آن را پاس کنیم. دست تک تک شاگردانم را می‌بوسم. خدا را شکر در این بازی شرمنده هوادارانمان نشدیم.

 نظرمحمدی در خصوص قضاوت علیرضا فغانی در این دیدار تصریح کرد: در مجموع عملکرد داوری خوب بود و به فغانی تبریک می‌گویم اما روی گل اول سایپا آن طور که به من گفتند مثل اینکه آفساید بوده است. امیدوارم کارشناسان در مورد این صحنه نظر دهند.

نظرمحمدی با اشاره به دیدار هفته گذشته تیمش مقابل استقلال، خاطرنشان کرد: همانطور که همه دیدند در هفته هشتم دریک بازی سراسر هجومی مقابل استقلال شکست خوردیم، آن بازی باعث شد بازیکنان ما به خود باوری برسند. در بازی مقابل سپاهان، صنعت نفت، پیکان و دیگر دیدارها بازیکنانم به این خود باوری نرسیده بودند، اما بازی مقابل استقلال آنها را به این خودباوری رساند. ضمن اینکه در این تعطیلی چند روزه لیگ به خوبی با بازیکنانم کار کردیم و دیدید که سپیدرودی که همیشه پس از دقیقه 80 به مشکل بدنی بر می‌خورد در این بازی خیلی خوب کار کرد اما همانطور که گفتم مهمترین عامل برگشتن ما به بازی خودباوری بازیکنانم بود.

سرمربی سپیدرود رشت در پایان درباره مشکلات مالی تیمش هم گفت: تا زمانی که خسته شوم، فعلا خسته نشده‌ام. باید این را هم بگویم که باشگاه و استان در حال تلاش هستند تا مشکلات ما را برطرف کنند، اما فعلا شرمنده بازیکنانمان شدیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز